evet arkadaşlar başlık aslında soru kıvamında. neden bu öğrencilere
+ ne okuyorsun ?
- işletme.
+ hadi ya .s olsun . . .
gibi bir yaklaşımla yaklaşılıyor ? ciddi anlamda merak ediyorum. hayır mühendislik ya da öğretmenlik okuyanlar okulu bitirir bitirmez iş mi buluyorlar ? yani varsa eğer öyle bir şey bizde onları okuyalım. jeoloji müh. ile işletme hemen hemen aynı puan düzeyinde ? ...
+ ne okuyorsun ?
- işletme.
+ hadi ya .s olsun . . .
gibi bir yaklaşımla yaklaşılıyor ? ciddi anlamda merak ediyorum. hayır mühendislik ya da öğretmenlik okuyanlar okulu bitirir bitirmez iş mi buluyorlar ? yani varsa eğer öyle bir şey bizde onları okuyalım. jeoloji müh. ile işletme hemen hemen aynı puan düzeyinde ? ...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar