İKTİSAT VEYA İŞLETME OKUMAK NEDEN AŞAĞILIK BİR DURUM OLARAK LANSE EDİLİYOR?

evet arkadaşlar başlık aslında soru kıvamında. neden bu öğrencilere

+ ne okuyorsun ?

- işletme.

+ hadi ya .s olsun . . .

gibi bir yaklaşımla yaklaşılıyor ? ciddi anlamda merak ediyorum. hayır mühendislik ya da öğretmenlik okuyanlar okulu bitirir bitirmez iş mi buluyorlar ? yani varsa eğer öyle bir şey bizde onları okuyalım. jeoloji müh. ile işletme hemen hemen aynı puan düzeyinde ? ...
İKTİSAT VEYA İŞLETME OKUMAK NEDEN AŞAĞILIK BİR DURUM OLARAK LANSE EDİLİYOR?
Cevapla