Üniversitede güz döneminin 7 dersin 5'inden ff ile kaldım süreç nasıl işliyor?

Açıktan okuyorum ve ilk senem, 7 dersim var 5'inden FF aldım. Şimdi ben bahar döneminde yüksek ortalama yapsam diğer seneye geçince alttan mı veriyorum dersleri? Yoksa bahar dönemi tekrardan güz derslerini verebiliyor muyum? Okulum İstanbul Üniversitesi AUZEF

Üniversitede güz döneminin 7 dersin 5'inden ff ile kaldım süreç nasıl işliyor?
Cevapla