Açıköğretime kayıt yaptirdim bundan sonra süreç nasıl işler?

Sınavsız ikinci üniversite hakkımı kullanarak kayıt yaptırdım dönem ücretini yatırdım. Yabancı dil Türkçe ve inkılap derslerini önceden aldığım için muaf sayılmam gerek. Muafiyet sınavı ne zamandır dersler için önceden kitap veriliyor diye biliyorum şimdi mail ile PDF olarak mi gönderiliyor süreç bundan sonra nasıl işler? Bilgilendirir misiniz

Açıköğretime kayıt yaptirdim bundan sonra süreç nasıl işler?
Cevapla