Doktorluk işini terk edip yazılıma geçmek istiyorum, siz ne düşünüyorsunuz?

Her şeyden hemen soğuyorum özellikle de her gün aynı şeyleri yapıyorsam. İlk önce kendimi tanıdık sonra da yapabilecegim işlere baktım ve bana uyan iş yazılım diye düşündüm. Doktorluk zor, keşke sadece o kadar ders çalışmakla bitseydi ve her şey hayal ettiğim gibi rahat olsaydı ama olmadı. Zaten Adobe programlarından anlarım ve web tasarım yaptığım bir dönem de oldu. Kısa bir sürede öğreneceğimi düşünüyorum. Girişimcilik fikirlerin var ama gel gör ki uygulama yapmak için bilgiye sahip değilim vs yani aklimdakilerle aramdaki tek engel yazılım öğrenmek.
Doktorluk işini terk edip yazılıma geçmek istiyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla