İşyeri açtım, mallarımı dizdik. Yarın start veriyoruz. Yolun sonunda batmamak için tavsiyeniz var mı😅?

İşyeri açtım, mallarımı dizdik. Yarın start veriyoruz. Yolun sonunda batmamak için tavsiyeniz var mı😅?

İlk defa ticarete atılıyorum. Bütün sermayemle bu işe girdim. Umarım aylar sonra buraya iflas ettim diye gelmem dua edin :))

Güncellemeler
+1 yıl
Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Bugün sabah 7:30 da işyerimi Bismillahirrahmanirrahim diyerek açtım. Şuana kadar 1 çift ayakkabı sattım, siftah yaptım. İnşallah devamı gelecek. Umarım 2. şubemizi açtığımız günleride görürüz. Kalbimi bozmadım Allah da umarım kalbime göre verir 😊
İşyeri açtım, mallarımı dizdik. Yarın start veriyoruz. Yolun sonunda batmamak için tavsiyeniz var mı😅?
Cevapla