Ben inşaat mühendisiyim ama satış pazarlama işi yapıyorum ilk önce Peugeot firmasında satış pazarlama işi yaptım 3 yıl orada iyi işler yönetiyordum sonrada Wolswagen firmasında çalıştım 1 yıl ve o işten de sıkıldığım için gıda işine girdim burada iyi işler yapıyorum hala da benimle çalışmak isteyen firmalar var bunu iyi yapmak için ilk önce sabır
Genel olarak kimse ile sorun yaşamamaya dikkat ederim. saygılı ve zeki olurum. bunun dışında nerede nasıl davranacağını iyi çözümlerim. insanlar ile tanışır ve iyi davranırım.
önce ortamı gözlemlerim sessiz olurum bir süre sora durma göre onalra ayak uydururum her kes benim için önemli deyil sadce huzurlu ortama sahip olsn gerisi gelir kendiliyinden