Yeni girilen bir işte nasıl bir tavır sergilemek gerekir?

Gerçekten herkesle eşit şekilde çalışabilmek ve çalıştığım kişilerle arkadaş olmak için. Mesela ben hep yaşımdan büyüklere abi abi diyorum dememek mi lazım
Yeni girilen bir işte nasıl bir tavır sergilemek gerekir?
Cevapla