aöfde okuyorum aileme kattkıda bulunmak için marketde kasiyerlik yapıcamda matematiğim yok para üstunu kasiyer kendimi veriyor yoksa para üstü ekranda gözüküyor mu cevabınız için şimdiden teşekkürler
Cevabın nedir?
Cevapla
Ekranda gözüküyor hata yapmıyorsun. Sadece aldığın parayı yazıyoraun kendi hesaplıyor. Dikkat etmen gereken örnek vermek gerekirse biri birşey aldı 15 kuruş tuttu adam 20 kuruş verdi sende 5 kuruş yoksa 10 kuruş verme kazanda açık çıkınca hem senden kesiyorlar bende işin tehlikeye giriyor.
02 Yorumla- +1 yıl
Cok sagol acik bir şekilde anlattin sadece vermem gereken paraya dikkat etmem gererk
Ekranda vereceğin para üstü çıkıyo hesap yapmana gerek yok...
00 Yorumla
+1 yılYahu gerek mi var matematiğe şimdi herşeyi makina yapıyor tut barkotu makinaya alacak verecek o hesaplıyor zaten ;) bir yerden başla
12 Yorumla- +1 yıl
saol cevabın için bende kormuştum kendim hesaplıcam diye rahatladım valla saol
- +1 yıl
Rica ederim canım hayırlı işler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
5Cevap
kasa hesaplar kasanın menusu vardır verilen parayı girersin oraya fişte para ustu yazar heralde orda yazan rakamı verecek kadar matematik te vardır )
05 Yorumla- +1 yıl
o kadarda olsun yani matematiğim var ama büyük rakamlarla falan zorlanıyom saol cevab için
- +1 yıl
bir şey sorabilirim
- +1 yıl
marketden markete değişiyor mu bu mesela A 101 veya bim gibi
Yaziyor ablacim :D zaten uzerine sayma yontemiylede cozersin olayi
03 Yorumla- +1 yıl
çok sagol naten az çok mat biliyorum ama büyuk rakamlarla aram iyi değil
- +1 yıl
bende milyarlardan bhsetmemiştim
Valla benim arkadaşım pazarda çalışıyordu matematiği iyi değildi,1 kilo tart diyorlardı 2-3 kilo veriyordu :D 10 tl verecek 20-25 lira para üstü veriyordu :D
03 Yorumla- +1 yıl
eee sonra matematiğini geliştirdi mi
- +1 yıl
hımm keşke atılmsaymış
Girdin mi işe? Yapabiliyor musun ben de girmeyi düşünüyorum.
00 Yorumlapara üstü görükür ama matematigini geliştir derim
02 Yorumla- +1 yıl
geliştiricem inşallah cevabın için saol
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 608 cevap paylaştı. görünüyor ama hangi markett
09 Yorumla- +1 yıl
a 101 ya da bime girmeyi düşünüyorum
- +1 yıl
ama çoğu arkadaşlar görünüyor diyor a 101 olduğu için mi öyle dediniz
- +1 yıl
hımm bende a 101 veya başka marketlere gider çalışırım
- +1 yıl
matematiği çalışıp ögrenirim maaşımıda kimseyle paylaşmam :)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Arkadaşlar bir bakarmısınız markette kasiyerlik yapmak istiyorum ama matematiğim yok?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar