+1 yılHemşirelik güzel bir alan, fakat farklı bir meslek üzerinde eğitim almak istiyorsanız, bilgisayar bilginiz varsa bu alanda ilerleyebilirsiniz veya sağlık üzerinde ilerlemeyi düşünüyorsanız, farklı bir alanda kendinizi geliştirebilirsiniz. Dgs gibi bir geçiş kullanmak istiyorsanız, zaten geçiş yapacağınız alanlar bellidir. Sağlık yönetimi, sağlık kurumları işletmeciliği gibi birçok meslek üzerinde de ilerleyebilirsiniz.
Ya da kpss sınavına girip, devlet memurluğu için kariyerinize yön verebilirsiniz. Avantajınız çok fazla bence. Bu yönden değerlendirmeye alabilirsiniz. Hayırlısı olsun hakkınızda...00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
+1 yılYani hem işini yapıp hemde yks sınavına girip tıp okuyabilirsin:) öyle bir akrabam var. DGS' den bahsediyorsan eğer bilmiyorum maalesef:(
04 Yorumla
Soran+1 yılTip okumak bu yaştan sonra zor gibi görünüyor
Soran+1 yılZaten kazanması da zor
- +1 yıl
Kaç yaşındasın ki
Soran+1 yıl25
+1 yılNeden geçmek istiyosun kii bende hemşire olmak istiyorum
00 Yorumla
+1 yılEvet ama okuman lazım. o bölümü unvan değişikliği sınavı. ile yapiliyo
00 YorumlaPolis
03 Yorumla- +1 yıl
Ajdjfkfkfkf geçiş diyor ya DGS 🤣
Soran+1 yılBoy kisa🤦♀️
+1 yılBütün tıp sektörlerine geçemiyor musunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeye geççeksin
00 YorumlaHaline şükret
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer