5 yıllık işimden istifa ettim kendi isteğimle, iyi mi ettim?

Yeter bence artık. Yeni yerler keşfetmek lazım biraz.

5 yıllık işimden istifa ettim kendi isteğimle, iyi mi ettim?
Cevapla