İşten istifa ettim, istifam onaylandı. Ne yapacağım?

Arkadaşlar yaklaşık 3 aydır bir özel bakım merkezinde psikolog olarak çalışmaktayım. Burada ev arkadaşım aynı zamanda iş arkadaşım olan bir kızla kalıyorduk. Etmedik şey koymadı, dışladı, aşağıladı, başkalarının yanında bana sesini yükseltti. Bunun yanında patron ve müdürün sen nasıl 4 yıl okudun git bir daha oku, senin jetonun geç düşüyor gibi söylemleri yüzünden dayanamayıp bugün istifamı yazdım. Yetersizlik duygusu hissettiğimi, mental ve psikolojik olarak yorgun hissettiğimi, ailevi sorunlarım olduğunu yazdım, şikayette bulunmadım. Meslektaş arkadaşlarımdan birisi ben götüreyim dedi, tamam görüşmek ve güzel ayrılmak istediğimi de söyler misiniz dedim. Gitti döndüğünde istifan onaylandı yarın yaka kartını bırakıyorsun ve gelmiyorsun dediler, tamam diyebildim. Müdür konuşmak istemedi. Sizce doğru olanı mı yaptım?
İşten istifa ettim, istifam onaylandı. Ne yapacağım?
Cevapla