Çok dalgınım, dikkatim çok dağınık, derslerime odaklanamıyorum, ne yapacağım?

Merhaba arkadaşlar, 12. sınıfım ve sınava gerçekten 5 ay gibi azıcık bir süre kaldı fakat sınava hazırlık sürecini hiç iyi yönetemiyorum, ders çalışmam gerektiğinin bilincindeydim ama fazla çalışamıyorum, çalışırken de odaklanamıyorum çok çabuk dikkatim dağılıyor, sınavlarda da böyle. Hatta dershanedeki dersleri dinlerken bile bazen dikkatim dağılıyor, anlatılanların bir kısmını kaçırıyorum. Çok sıkıldım bu durumdan, yılın başından beri çalışıyorum ama çalıştığımın bir faydasını göremedim, genellikle böyle dikkatimi toparlayamadan çalışmaya çalıştım, geçen seneki netlerimle bu seneki netlerim aynı ama geçen sene hiç çalışmıyordum, bu sene bir çaba gösteriyorum belki yeterli değildir ama yine de hiçbir fark yok. Ne yapmalıyım, mezuna kalmayı düşünmeye başladım artık, yardımcı olursanız çok sevinirim.

Çok dalgınım, dikkatim çok dağınık, derslerime odaklanamıyorum, ne yapacağım?
Cevapla