Ders çalışamıyorum , çok çabuk dikkatim dağılıyor ne yapmalıyım?

ks halkı ders çalışmak için sabah saat 8:00 - 8:30 arası kalkıyorum 8:30 - 9:00 arası derse başlıyorum odamı havalandırıyorum iyice felan ama hiç verimli ders çalışamıyorum. Benim günde en az 3-4 ders çalışıp 3-4 konu ve test bitirmem gerekirken ben 1 konuyu zor bitiriyorum.
Canım aşırı sıkılıyor , aklıma bişey geliyor hemen onu yapmaya gidiyorum.
1-2 soru çözünce gaza gelip bilgisayara oturuyorum :D Ne yapmalıyım sizce?
Ders çalışamıyorum , çok çabuk dikkatim dağılıyor ne yapmalıyım?
Cevapla