Markette reyon görevlisi olarak çalışmak mı daha zordur, Cafede garsonluk yapmak mı daha zordur?
Market Reyon Görevlisi
Cafe Garsonluk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Reyon görevlisi hiç olmadım ama garsonsan tüm gün ayaktasın. Müşteri gelmese bile insanı ayakta tutuyorlar. İnsanın ayaklarına kara sular iniyor. Bir de dangalak bir patronun varsa tam oluyor.
Cevap
4Cevap
Market sektöründeyim kafede çalışmak daha zordur bence tamamen müşteri hizmet odaklı olduğu için
Garsonlara müşteri olduğu için kendini bir şey sanan insanların denk gelmesi daha yüksek oluyo
Garsonluk kadar zor değildir reyon görevlisi olmak
Garsonluk daha zor uzak dur derim
Garsonluk çok guzel
Market reyon görevlisi
Bence garsonluk
Garsonluk
Cafe işi daha zordur
market reyon görevlisi herhalde
Garsonluk çok iyiii
Market işi çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?