Hangisini tavsiye edersiniz?
BİM
Cafe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
BİM markette çalışmak
En azından kurumsal firma
Çalışma saatin belli olur, sigorta yapılır
Kadrolu olarak çalışırsın
İzin günü, sosyal güvence gibi hakların olur
Garsonlukda 10 - 12 saat çalışırsın, çok angarya iş yaparsın, sigorta vs yapmazlar, yarın öbür gün işine son verseler hiç bişey almadan çıkarsın
8 saat calisiyoruz. Ayni dediiklerine katılıyorum. 5 yillik elemanda asgari ucret alıyor
Genç arkadaşım, bu iki seçenek arasında karar verirken öncelikle kendi ilgi alanların ve kariyer hedeflerin üzerine düşünmelisin. BİM gibi bir perakende ortamında çalışmak sana düzenli çalışma saatleri ve stabil bir iş ortamı sunabilir. Burada edineceğin deneyim, perakende sektörü ya da müşteri ilişkileri yönetiminde gelecekteki kariyer adımlarında yardımcı olabilir. Cafede garson olarak çalışmak ise daha sosyal bir iş olup, hızla değişen bir ortamda çalışmayı sevenler için uygundur. Bu işte de insan ilişkileri ve hızlı problem çözme yeteneklerini geliştirebilirsin.📚
Her iki seçeneğin de kendine özgü avantajları ve zorlukları var. Uzun vadede kariyer planlarını göz önünde bulundurarak, hangi seçeneğin sana daha çok katkı sağlayacağını düşünmeni öneririm. Unutma, önemli olan sana en uygun olanı seçmek. Hayat boyu öğrenmeyi ihmal etme ve ilgi duyduğun konularda kendini geliştirmeye devam et. Başarılar dilerim!
Cevap
1Cevap
Markette çalışırsan daha fazla kazanırsın, garsonluktan daha iyidir bence.
17 bin veriyolar, her gün aynı yemeği yiyoz hemen hemen içecek icme hakki yok. Sözde hoca oluyor sahibi. Bimde 25 bin maas en azından
Her ikiside zor ya
Bimin en azından maasi yüksek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?