Rehabilitasyon merkezinde çalışan var mı, nasıl sizce?

Ben şu an çocuk gelisim okuyorum normal stajada gidiyorum zaten lisede özel eğitim okumuştum o bölüme karşı daha bir sempatim var okul bitincede rehabilitasyon merkezinde çalışmak istiyorum seviyorum çünkü normal kreşte falan çalışmak istemiyorum rehabilitasyon merkezinde çalışan var mı nasıl sizce neler yapıyorsunuz

Rehabilitasyon merkezinde çalışan var mı, nasıl sizce?
Cevapla