Ben şu an çocuk gelisim okuyorum normal stajada gidiyorum zaten lisede özel eğitim okumuştum o bölüme karşı daha bir sempatim var okul bitincede rehabilitasyon merkezinde çalışmak istiyorum seviyorum çünkü normal kreşte falan çalışmak istemiyorum rehabilitasyon merkezinde çalışan var mı nasıl sizce neler yapıyorsunuz
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Öncelikle merhaba sevgili meslektaşım bende çocuk gelişimi eğitimi ve öğretmenliği mezunuyum. Rehabilitasyon merkezinde, daha önce kısa süreli bir deneyimim olmuştur. Aslında ücret konusundan rahat. Ama, işleyiş konusunda biraz zorlayıcı bir süreçtir diyebilirim. Çünkü orada ki çocuklarımız, özel çocuklar olduğu için normal bir bireyin gösterdiği tutum ve davranışları sergilemeyebiliyorlar. Biz eğitimciler bu süreçte, çok çok daha dikkatli olup onlara elimizden geldiği en güzel şefkati, sevgiyi ve öğreticiliği göstermemiz gerekmektedir.
Onlara uygun etkinlikler, oyunlar, belirli çalışmalar, aktiviteler, özel materyalleri mevcut. Gerek kurumun sorumlusu, gerek siz belirli plan ve program dahilinde ilerlemeniz gerekecek. Sizi başlarda zorlayabilir ama, zamanla çocukları tanıdıkça, özelliklerini bildikçe, onların hal ve hareketlerinden ne yapmak istediğini öğrendikçe alışıp, durumu kolay bir hale getireceksiniz.
Özel eğitim öğretmenliği, ciddi bir iştir. Emek ister, sabır ister. En çok sabır ister işte. Çünkü unutmamak lazım onların birer özel, değerli öğrenciler olduğunu. Zaman içinde işte çalıştıkca, kavrayıp daha tecrübe haline getireceksiniz şimdiden her şey hakkınızda hayırlısı olmasını diliyorum..
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!