Bu tarz alanlara ilgim var
Henüz çok yaygın değilken okumanın mantıklı olduğunu düşünüyorum ama işin içinde olmadığım için net bir düşünceye ulaşamıyorum
Bu tarz alanlara ilgim var
Henüz çok yaygın değilken okumanın mantıklı olduğunu düşünüyorum ama işin içinde olmadığım için net bir düşünceye ulaşamıyorum
Hayır değil, yapay zeka mühendisliği her mühendisin bilmesi gereken bir konu yapay zeka bir alan değil. Mesela şöyle örnek vereyim, elinde bir proje var ve bu proje elektronik sistemlerle ilgili sana bunu yap diyorlar fakat bildiğin tek şey kodlama? Bilmeden sen bunu bilgisayara nasıl öğreticeksin? Hayır.
Bilgisayar mühendisliği , yazılım mühendisliğinden de yapay zekaya geçiş yapabilmek kolaydır. Yapay zeka mühendisliği dediğin bölümün ders içeriklerini bilmediğimden yorum yapamayacağım ama.
Cevap
9Cevap
ya böyle yazılım mühendisliği gibi alanlar tek bir şey üzerineyken yapay zeka mühendisliği gibi olan alanlar bazen daha geniş olabiliyor ve farklı farklı uzmanlık alanlarının birkaçına yetişmeye hepsinden bir şeyler öğrenmeye çalışmak daha zor ve yorucu oluyor, buna vaktin ve enerjin varsa deneyebilirsin
Vakit ve enerji vermeye hazırım
Yazılım, Bilgisayar ya da yapay zeka olacak ama hangisi olduğuna karar veremiyorum
söylediğim gibi yapay zeka tek bir şey üzerine değil parçalar, yazılım, makine, elektronik ve aynı zamanda mühendislik olduğu için teknik şeyler de dahil ama yazılım daha kendi kendine bir alan gibi düşün mesela, tabii ki o da kolay değil ama en azından çok şeye odaklı değil bunları düşünerek kendine uygun olanı seçmelisin
Mantıklı bir yaklaşım
Dikkat edeceğim
Kesinlikle oku , tıpın bile değeri kalmadı artık iyi mühendislikler ileride çok değerlenicek o yüzden iyi hazırlan
İlgin varsa okumalısın ama ileride yapay zeka, yapay zeka mühendislerini bile işsiz bırakabilir diye korkmuyor değilim :d
Mantıklı. Okuyabiliyorsan okumalısın ¢
22 yaşındaymışsın. Ne okudun? Okudugun bölümde ilerleme şansın yok mu?
Gelecek artık bir bilgisyarla yazılıyor. Her şey bilgisayar üzerinde donanmış o yüzden verecebilecğin en güzel karar olur.
Mantıklı devam et.
Yazılım ya da bilgisayar mühendisliği hakkındaki düşünceniz nedir peki?
Becerin ve sabrın varsa mutlaka yazılım mühendisliği okumanı tavsiye ederim. Yurt dışında iş bularak kendi geleceğini yazabilirsin.
Evet düşüncelerim arasında ama bilgisayar daha kapsamlı bir mühendislik gibi geliyor
Kararsızım
Öyleyse bilgisayar mühendisliği seç.
Bilemiyorum
Mantıklı geleceğin mesleği
Mühendislik okumak pişmanlıktır..
Gıda bitirdim ama yine de böyle düşünmüyorum
Bana çok şey kattı
Bilgisayar mühendisliği okuyorum çok şey kattığını kesin özellikle farklı bir bakış açısı katıyor ama yine de çok zor gerçekten stresten ölmek üzereyim
Ayrıca gıda mühendisliği ile yapay zeka arasında dağlar kadar fark var iyi düşün derim
Belki kendi alanında bir üniversite bitirebilirsin sana daha çok faydası olur
Gıda istediğim için okumadım
İlgim yok
Bilgisayar ile aşırı haşır neşirim
Ve evet stres topu haline getirdiği kesin ama sonu güzel bence
Madem Bilgisayar mühendisliği okuyorsun iki bölüm arasında bir karşılaştırma yapacak olsaydın tercihin ne yönde olurdu?
Bu arada programcılık bitirdim ve 1 yıldır bir şirkette stajyer olarak eğitim alarak çalışıyorum
Alanım gıda değil yani
Yine bilgisayar mühendisliği seçerdim sanırım teknoloji her yanımızı sarmışken hem günlük hayatımda bana faydası hem çevreme faydam var hem de iş olanakları açısından daha iyi
Hepsini bir miktar içermesi tercih nedenin oluyor sanırım
Spesifik bir alan seçimindense hepsine hakim olmayı tercih ediyorsun gibi geldi bana
Yazılım ya da yapay zeka da farklı bir seçim hakkı yokken bilgisayardaki şansın bu yönde yüksek olduğunu söyleyebilir miyiz?
derece değil mi bu
Geçen yıl ilk 3 bindeydim 😅😅
Çok zor değil ben için
Niye olmasın 😂😂 bu sitede derece sınırı mı var
Derece yapma nedenim daha önce mühendislik eğitiminde hem ağır matematik hem de fen dersleri almam, onlar hallolduğu için yapılıyor yani
Çalışıyorum daha yüksek yaparım ya da en kötü paramla okurum 😂
Elbette okunurr
Güzel bölüm 👍🏽
Mantıklı
Çok mantıklı
İyi bölüm
Mezun musun.
Üniversite mezunuyum 😅
Hahahaha oo büyüksündür veya yaşıtımsındır sen
22 😅
Hahaha ben de 22😅ne tesadüf dimi
Evet 😅
Gizliden çıkayımı bari hahaha😅
Nasıl istersen
Atmam
Gayet mantıklı
Gelecegi parlak baya
