ben başlıyorum
anaokulunu saçma buluyorum olmasa da olur
el becerisi şarkılar vesaire 1. sınıfta da öğretilebilir çünkü
1. sınıfta sayılar ve harfleri, okuma yazmayı öğrenmek ön planda olmalı sadece geri kalan zamanlar şarkı oyun el becerisi olmalı
2-3. sınıfta
türkçe matematik hayat bilgisi derslerinin yanı sıra iletişim dersi de verilmeli
çocuklar farkında olmadan çok kaba olabiliyor okulda nasıl konuşmaları gerektiğini de öğrenmeliler
görgü kuralları da öğretilmeli aynı şekilde
ayrıca en sinir olduğum konu okulda öğretilen konular ve yapılan sınavlarla merkezi sınavların hiçbir alakaları olmaması merkezi sınavlar o kadar zor oluyor ki ben ne okuluna gidiyordum diye sorguluyor insan kendini
yüksek bir puan alabilmen için kendi başına başka kaynaklardan çalışman gerekiyor ben ayrıyetten çalışacaksam ne anladım o zaman okuldan
tam tersine aynı olmalılar okulda yapılan sınavların zorluk derecesi de aynı olmalı ve seviyeye göre sınıflar oluşturmalı
amaç seviye yükseltmek olmalı
her hafta ülke çapında sınav yapılmalı her konudan sonra
ortaokulda öğretilen matematik fen türkçe tarih dersi gibi müzik ve resim derslerine de önem verilmeli ders saatleri yükseltilmeli yetenek sınavları yapılıp yetenekli öğrenciler ayrıyetten ders görmeli
her okulda müzik ve resim için yeterli imkanlar bulunmalı
ve liseler meslek öğretmeli düz lise anadolu lisesi falan filan saçmalıktan ibaret boşa geçen 4 yıl
her mesleğe lise olmalı
ayrıyetten üniversite okuyacaklar sadece doktorlar, öğretmenler, mühendisler olmalı
diğer sinir olduğum konu da herkesin öğretmen olabiliyor olması
tıp 6 yıl temel eğitim üstüne de 4-5 yıl uzmanlık eğitimi veriyor öğretmenlik de aynı şekilde olmalı
lise de 4 yıl her dersi almalı hepsine hakim olmalı üniversitede de uzmanlık okumalı istediği bölüme göre
yani türkçe öğretmeni dahi matematiği iyi seviyede çözebilmeli sadece sözeli değil her öğretmen her derste başarılı olmalı
öğretmenler yeterince bilgili ve donanımlı olmadığı için öğrencileri de eksik yetiştiriyorlar
doktorluk için de lisede temel tıp eğitimi verilmeli lise sonrası mezun olanlar hemşire devam edip uzmanlık alanlar doktor olmalı yani uzmanlığı olmayan doktor yerine hemşireler olmalı kısaca hemşireler doktor kadar bilgili olmalı aile hekimliklerinde acilde onlar çalışmalı vs. başka aklıma gelmiyor sizce neler değişmeli nasıl olmalı?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben genel anlamda öğrencilere ödev sistemini kaldırırdım. Yurt dışında eğitim sisteminde ne kadar güzel ki çocukları bunaltmadan, ödev sistemi uygulamıyorlar. Hatta arkadaşım orada yaşayan biri. Ödev sisteminin olmadığını, eğitim sürecinde katı kuralların bulunmadığını söylemişti. Gerçekten özenmiştim o zamanlar.
Bir de, haftanın bir günü eğitim ve öğretim yerine okulda faaliyetler, eğlenceler ve öğrencilerin ilgi alanlarına uygun, yeteneklerini ortaya çıkaracak becerilerle imkanlar da yaratırdım. Ders saatlerinde de azaltma sağlardım. Öğrenciyi okula kazandırmak için, elimden geleni yapardım..
Çocuğun Zeka yapısı yapmayı uğraşmayı sevdiği yeteneği olduğu alanların derslerini görmeli sadece bi çok derste başarısız olan ben kendimi canım zannederdim ta ki askere gidip bir sürü işi kısa sürede öğrenip tek başıma sırtlayana kadar
Kendimi s*lak zannederdim