Ehliyet sınavına 5 dakika geç geldiğim için sınava almadılar, böyle hakları var mı?

Haram zıkkım olsun hem sınav giriş paramı 295 TL vermiştim. Kaldığım için eğitim alacağım 1250Tl ücret istiyorlar (Eskişehir As sürücü kursu) çekip gittiler ardından kahvane de keyip yapıyorlardı. Utanmadan tekrar uyu sen diyorlar. Şu an o ücretleri yatırmazsam ne olur?
Aileme ne hesap soracağım ben
Çok sinirliyim hiç o yere gitmek istemiyorum
Ehliyet sınavına 5 dakika geç geldiğim için sınava almadılar, böyle hakları var mı?
Cevapla