Yks ye 38dk geç kaldım diye almadılar ne alaka bu alınmama sebebş nedir?

Yani gbunun mantıklı açıklaması var mı s

Yks ye 38dk geç kaldım diye almadılar ne alaka bu alınmama sebebş nedir?
Cevapla