Adetim 5 gün gecikti hala olmadım neden olmuyorum?

Hamilelik falan demeyin, mümkün değil. Ama acaba neden olmuyorum. Doktora gitmeme daha var, bu yüzden önce size sormak istedim. Bu sıralar çok stresliyim acaba ondan mı? Hiç bu kadar gecikmemişti, çok korkuyorum kötü bir şey olmasından

Adetim 5 gün gecikti hala olmadım neden olmuyorum?
Cevapla