Arkadaşlar merhaba merak ettiğim için soruyorum çoğu anlamda host olabilmek için gerekli şartları karşılıyorum sayılır (askerlik ve üniversite hariç onlar için az kaldı) fakat İngilizcem cidden iyi yanında da az biraz Almancam var ve Fransızcayı anlayabiliyorum (İngilizcem sağ olsun) ama en büyük engel boyumun 1.93 olması bu host olmak isteyen kişilere engel olur mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılUçakta kabin memurluğu için, belirli boy ortalaması vardır. Erkeklerde 170-190 cm arasında boy kabul ediliyor. Kiloda boy endeksisine göre çarparak, belirli sonuç dahilinde geçerliliğini sürdürüyor. Boyunuz 193 sorun olur mu onu ancak görüşeceğiniz şirket net bir karar verebilir. Onun dışında dil üzerine bilginiz, kendinizi geliştirmeniz bu konuda çok güzel. Hatta işe alınım konusunda iş verenlerin gözünde ilk üç kişi içine veya ilk sıraya gireceğinizi düşünüyorum. Denemekten herhangi bir zarar gelmez bence başvuru yapmanı öneririm...
11 Yorumla- +1 yıl
Merhaba Güzel yorumunuz için teşekkür ederim! Biraz geç kaldım kusura bakmayın beni aydınlattığınız için tekrardan teşekkürler. ^^
En İyi Cevaplar
+1 yılüniversiteye gerek yok boya da gerek yok fazla takilma kadinlarda 159 alimlar be var şirketlere göre değişebilir tabi ingilizce haricinde diger dillerin olmasi seni birçok kişinin önüne geçirir başvurunu yapmalısın bence böyle bir fırsatın var değerlendir
14 Yorumla- +1 yıl
bunlari torpilsiz alim yapan şirketler için söylüyorum çok çok yetenekli olup güzel bir ekmeği kaçıranlar da var elbette sonucu ne olursa olsun önemli olan dil o yüzden umarım başarılı olursun
- +1 yıl
Öncelikle teşekkür ederim ^^ üniversite ve erkekler için askerin bitmiş olması gerekiyor ve bunlara biraz var o sürede 2. Bir diş öğrenmiş olacağım umudundayım fakat boy biraz sınırı aşıyor ve belki sorun olabilir diye düşünmüştüm
- +1 yıl
her şey ortalama olduğu için fiziksel olarak zorlanabilirsin belki bir yerlere değme çarpma gibi
- +1 yıl
Anladım çok teşekkür ederim ❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
1Cevap
+1 yılŞartları bilmiyorum ama, host olana kadar yapılabilecek çok daha iyi meslekler var bence.
26 Yorumla- +1 yıl
Ben şahsen bir süreliğine para kazanmak ve biriktirmek için yapmayı düşündüm ve hoşuma giden bir şey aslında fakat sizin böyle düşünmeniz beni meraklandırdı
- +1 yıl
20 yaş üniversiteye başlamak için geç değil.
- +1 yıl
Yani zaten bölümüm dil olduğu için avantajlıyım vs. Ama siz daha çok hostluğu beğenmiyor gibisiniz?
- +1 yıl
Yorulduğunuza değecek mi? Aldığınız maaş bu yorgunluğu karşılar mı? Toplum içindeki prestij sizin için ne kadar önemli? Beğenmemek değil bu, bazı meslekler vardır kesinlikle kalan birçok meslekten iyidir bu bir gerçek, objektif bakmak lazım.
- +1 yıl
O vakit sizi objektif olamaya davet ediyorum, yorulduğuma değer çünkü iyi maaşı var inanın bir öğretmenden fazla kazanabilirim hem de 3-5 yıl çalışarak ve prestijli meslek derken tam ne demek istediğinizi anlayamadım ama şunu söyleyeyim: uluslararası firmalarda çalışıyorsunuz, bu prestije dahil edilebilir bence.
- +1 yıl
Bu sizi tatmin ediyorsa, tercih sizin elbette.
Kask giymen icap eder
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Host olmak istiyorum fakat boyum 193 cm, bir sıkıntı oluşturur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer