Aile & Toplum konusunda 477 cevap paylaştı. Ya sırayla bakacaksınız ya da bakıcı tutacaksınız Hee sen bakamam çalışıyorum diyorsan bakıcı tutsun oğlu eve sen geldiğinde işlerinde yapılmış olur ayrica ben çalışıyorum kendi paramı falan kazanıyorum dese karım bi gün çalıştırmam otur evde benim kazandığım para ile idare et derim galiba kocan da da biraz sıkıntı var... sen çalışıyor kazanıyorsun da kocan ne yapıyor peki kimin için ne icin çalışıyor, iste böyle düşünen kadınlar yüzünden tüm kadınlar genelleniyor
07 Yorumla
Soran+1 yılkocam mühendis çok şükür
Soran+1 yılbenimle sevdiği aşık olduğu için evlendi annesine baktırmak için değil saçma sapan konuşuyorsunuz
Soran+1 yıltamam oğlu bakmak zorunda gelini değil
En İyi Cevaplar
Yani elbetteki zorunda değilsin. Hatta diğer tarafın bakması daha mantıklı. Sizin bunu yapmanız imkansız şu an. Size gelse durumun olmayacağını bilmeli karşı taraf. Öte yandan bu durum evlatları ve eşleri ilgilendirir. Merhamet eder insan üzülür ve ilgilenmek lazım. Ancak şöyle bir durum var çalışan insan evine getirse çok daha kötü bir duruma girecek yaşlı insanlar. Dolayısıyla ya bakıcı tutmak gerekli veya bakacak bir yere
Yerleştirmek çok daha mantıklı. Evet
Bu acımasızca gelebilir ancak bir evde yalnız başına bırakmak çok daha kötü bence12 Yorumla
Soran+1 yılbeni anlayan insanların olması güzel teşekkürler
+1 yılHayır değilsin çalışacak mısın ev mi geçindireceksin kayınvalidene göz kulak mı olacaksın ama eğer eşin ve senin maddi gücünüz yetiyor ise bakıcı tutabilirsiniz tabii senin evinde kalması kaydıyla ortada yaşlı ve bakıma muhtaç bir kadın var öylece ortada bırakmak doğru değil herkes elini taşın altına koymalı hiçbirimiz genç ve sağlıklı kalmayacağız
64 Yorumla
Soran+1 yılbenim düşüncemde öyle kendi evinde ihtiyacı olan komşulardan biri gelsin baksın ücreti neyse verelim
- +1 yıl
Kendi evi var mı kayınvalidenin?
Soran+1 yılevet var
- +1 yıl
Bu çok daha iyi o halde dediğim gibi güvenilir bir bakıcı tutun arada bir gönlünü hoş tutmak için de bir çay çorba içmeye gidin olsun bitsin
+1 yılRezilliğe bak böyle duruma düşmekten se insan ölsün 2 evlat didisiyor o ben bakamam diğeri ben bakamam diyor çok zor Huzur evine verin el alem daha iyi bakar devlet daha iyi gelir ona
06 Yorumla
Soran+1 yılokuduğunuzu farklı yerinizden anlamışsınız öyle bir durum yok hem ben evladı değilim geliniyim
- +1 yıl
Olsun o zaman ortak para verin bakıcı tutun bu mantıklı ama arada ilgilenin onların bir bebek gibi sevgiye ihtiyaci var
- +1 yıl
Siz de 2 çalıştı diye bir tarafı kalkanlardansınız galiba ileride sizin evlatlarınız da sizin için böyle didismez ins çok kötü bir duygu
Soran+1 yılbakıcıya kimsenin bir şey dediği yok ortalığı mikser gibi karıştıran eltim bana bak diyemez derse kocam der eltimde kim oluyor
- +1 yıl
Hmm aslnda oda sende haklısınız ortada buluşun onun evinde kalsn bakıcı ya siz parasını verin onların evinde baksn
Soran+1 yılevet aynen kaynanam kendi evindede kalabilir bakıcısıyla sıkıntı yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Kayınvalideye sorsan gelini dış kapının mamdalı olarak görür. İş gelinin hizmet etmesine gelince kendisi annesi oluverir birden.
Kayınvalide yukarda dediğim gibiyse hiç de zorunda değil, ama iyi geçinen hakkaniyetli insanlar var o zaman zor zamanda yanında durulur.100 YorumlaAile & Toplum konusunda 306 cevap paylaştı. Bakmak zorunda değilsin. Onun yerine parasını ortak verip kayınvalidenin evinde bakıcı tutmanız daha iyi olur. Kendi annende olsa çoğu insan böyle yapıyor.
İşini bırak diyenler şimdiyi düşünüyor, Allah korusun ileride zor durumda kalsanız o zaman iş bulmanız imkansız olur. Başına gelmeyen için bunu söylemek kolay. Eşinizle konuşun ve kardeşiyle parayı ortak verip bakıcı tutulsun iki taraf içinde böylesi daha rahat olur.
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 324 cevap paylaştı. kaynananızın mutlaka maaşı vardır. bakıcı tutmalısınız. siz evde yokken bakıcı dursun evde ev temizliği hasta bakımı yemek vs yapar. yaşlı ve muhtaç insanları ortalıkta gezdirmeyin. siz Allah rızası için yapmalısınız. maaşını da bakıcıya verin.
23 Yorumla
Soran+1 yılbenim şartlarım bakmaya uygun değil ama bakıcı işine sonuna kadar varım boş zamanlarda hafta sonu gider pazarını marketini de yaparım ben atmıyorum sokağa ama şartlarım uygun değil bakıcı bence en iyisi
Bu gelinlerin değil kocalarınızın çözmesi gereken bir mesele.
Gönüllü olmadığınız sürece bakmanızı isteyemezler. Hele ki işini bırakıp bakmayı düşünme.
Kim bakıyorsa ona maddi destek olun, sonuçta onlar için de inanılmaz zor bir durum
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sen bakamam zamanim yok diyebilirdin ama uslubun eltin kadar yanlis. Kadin sizin kocalarinizin annesi ve bakima muhtacsa tabiki evlatlari bakmali. Yarin sen bu duruma dusmek istermisin? Ayrica senin calisip calismaman eltini ilgil3ndirmez sen kendin icin calisiyosun. Parani k3ndin harciyosun. O zaman soyle calisiyorum bakamam ama bakici tutalim gerekeni yapalim de. Bunada yanasmazsin cunku sadece sorumluluktan kurtulmak istiyosun banane diyosun.
32 Yorumla
Soran+1 yılçalışıyorum eltim gibi koca parası yemiyorum o da bakıyorsa baksın bakmıyorsa bana laf atıp durmasın evlatları bakmalı diyorsun ben evladı değilim geliniyim eve sonradan gelen yani bakıcı işine sonuna kadar varım zaten evindeykende her akşam gider yoklar gelirdim
+1 yılYani oda bakabilir sen de bakabilirsin yaşlı kadın işliyorsun * durumun iyise iş i barak bilirsin hem kayın validen annen sayılr ya senin kendi annen olsa işi barakıp bakmazmısın hem bi evin içinde yaşlı insan olması boluk berktir be nasıl insanr oldu minet ya bence siz iki de gelin bakmalısınz fark etmez sen mi omu kendi annenizi düşnün aynı durum da olasa ne yaprdınız
116 Yorumla
Soran+1 yılkendi annem içinde işimi bırakmam kardeşim çalışmıyor o baksın gerekli olan maddi desteği ona sunarım hem çalışıp hem kaynanama nasıl bakarım söylermisiniz?
- +1 yıl
Çlış masan ne olur batarmısın bide kendi annen için bile brakmazsın o eltin de bakmıyor sende allah afet sin sizi diyecek söz kalmiyor böyle insanarada ne diye bilir sin fazla
Soran+1 yılneden çalışmayayım ya kaynanam içinmi çok saçma hani çağda yaşıyoruz
- +1 yıl
Dinen bile gelinin kaynanaya bakma bir zorunluluğu yok ona bakmadığı için günah bile yazılmaz boşuna ağlamayın 💁🏻♀️
- +1 yıl
Vallah ben senin kocanın yeride olsam boşardım seni sizin yaptın lezirlik boyu cehennem lik siniz çayla alayakası yok insanlıkla alayaka sı var ve sizde merahmet yok hangi çadayız ne ça sizin merahemt yoksunu sunuz insanlık yok içinizde o kocan olacak adam ne ya hanınm köylü mü annesine baktıramıyan adam karasınamı bakar merak etme sende yaşlanıca sanan da bakamaz ne kocan nede çocukların sen kendi annene bile acımayan sın ve gelip utanmadan fikir soruyon insanara utanmazlar cehennem de yanın lan
Soran+1 yılben onun karısıyım annesinin bakıcısı değil dini çok biliyorsan fetvalara bak gelin kaynanaya bakmak zorunda değil
- +1 yıl
Zorun dasın onun çocuyla evlisin kocanı o kadın doğur du evlenir ken okadına anne demedin mi hee ama sen kendi annene bile bakam dedin ya bide ikidebir dinde yazmiyor ne yaziyor aile büyüklerinize bakmayın öylemi yazıyor dini bile katıyonuz dinde yazmıyor kayanaya bakmak dinde aile büykerine saygı bakmak yazıyor ilede kayna yazması gerekmiyor utanmadan da dinde yazmıyor diyip deyip uzatmayın allah sizi bildi gibi yapsın sürün lan
- +1 yıl
Sen dini okadar biliyorsan neden gelip burada soru soruyon
- +1 yıl
Hep soru soruyon insanar kötü söz söyleyene kızıyor sun dinde yazmıyor 😡😡😡😡
Soran+1 yıldiyanetin fetvası bile var Diyanet’in yayınladığı fetvaya göre gelinler, kaynana ya da kayınbabalarına bakmak zorunda değiller. Ancak bakacak kimseleri olmadığı zaman “doğal ihtiyaçlarına yardımcı olmaları” gerekiyor.
Soran+1 yılanne mecburiyetten deniliyor içten geldiği için değil evet google yap yaz bakalım dinde yeri varmıymış yokmuymuş ayrıca keyfimden bakmamazlık yapmıyorum çalışıyorum
- +1 yıl
Dini çok mu biliyorsunuz hanımefendi dini bilseniz zaten o soruyu gelip burada sormazdınız Dinde pekala var siz kendiniz diyorsunuz bakacak kimseleri yoksa şu an kaynananın bakacak kimsesi yok sen bakmıyorsun eltin bakmıyorsun O yüzden ikinizden birinin bakması gerekiyor dinimizde şöyle diyor anne babanız yaşlılarınız sizin yanınızda yaşlanırsa onlara bakmak zorundasınız onlara öf bile demeyiniz diyor işinize gelince dinde var işinize gelmeyince dinde böyle bir şey yok zaten sizin gibi düşünceye sahip olanların yüzünden huzurevleri yaşlılarla dolu bakımevleri yaşlılarla dolu sokaklar yaşlılarla dolu millet olarak ne ara bu hale geldik eskiden anne babaya yaşlılara saygı ve hürmet vardı ama şunu da unutmayın ki siz de bir gün yaşanacaksınız sizi de ne evladınız ve gelininiz de kocanız bakacak bu dünyada ne ekerseniz onun karşılığını mutlaka ölmeden göreceksiniz sizi ve sizin gibi düşünenleri de bakan olmayacak bunu unutmayın
Soran+1 yıl@dincbeyer ben dini soru sormadım ki diyanet zorunda değil diyor ben evladı değilim geliniyim neden kaynanam için gül gibi masa başı işimi terk edeyim eltim olacak mikser bakmasın ortak bir bakıcı tutulup baktırılır ki o benim annem değil kocamın annesi gelin eve sonradan gelen demek bende gelinim kimsenin kaynanamı huzur evine attığı yok
- +1 yıl
@dincbeyer Herkes kendi anne, babasına bakmakla yükümlüdür. Yani burada bakma zorunluluğu gelinlerde değil oğullarında. Ayrıca kadın sokağa atacağız veya huzur evine vereceğiz dememiş ne diye gelip boş konuşuyorsun
Evli kadın sadece kocasıyla ilgilenmek zorunda kocasının anasına babasına bakmak onun vicdanına kalmış bsi istemezse bakmaz yani
320 Yorumla- +1 yıl
Dinen de öyle bir zorunluluğu yok milletçe çok alışmışız geline iş yaptırmaya
- +1 yıl
Aynen öyle kadına saka gibi işini bırak falan diyorlar oldu başka neden kendi kariyerinden olsun
Soran+1 yılparkisonu var elleri titriyor
Soran+1 yıl@BirDerdimmmVar çok doğru
Soran+1 yıl@BirDerdimmmVar Allah a şükür beni anlayan birileri çıktı teşekkürler
Soran+1 yılbende öyle dedim beni anlayan insanların olması güzel teşekkürler
- +1 yıl
@BirDerdimmmVar nereden kafadan atıyorsun dinde öyle bir şey yokmuş dinen yaşlılarımıza ana babamıza bakmak zorundayız dinimizde anne babanıza yaşlarınıza bakınız diyor onlara öf bile demeyiniz diyor Allah sizin gibilerin yüzünden o çok değerli yaşlılarımız huzurevlerinde kimsesiz evlerinde sokaklarda unutmayın ki bir gün sizde yaşlanacaksınız
Soran+1 yıl@dincbeyer “Bir gelin kendi kaynanasına bile bakma zorunluluğu yoktur. Yani bir gelin kayınvalidesine bakmamakla haram işlemiş olmaz. diyanetin fetvası
- +1 yıl
@BirDerdimmmVar din araya girecekse
Erkek 2. eş de alabilir - +1 yıl
@Lütfetmedinizefenim bi boş yapmayın ya cidden bak biraz büyüyün
- Aile & Toplum konusunda 353 cevap paylaştı.
+1 yılEğer ikiniz de bakmak istemiyorsanız. Kendi evlatları ortak bir ev ve yatılı bir bakıcı ile bu sorunu çözebilir. Evet bakmak zorunda değilsin ama kendi annen olsaydı asla böyle yapmazdın. O da kocanın annesi yani hayatındaki insan onun sayesinde var. Tamam bakma ama biraz sakince olaya yaklaşırsanız sıkıntı olmaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılkendi annemde olsa bakamazdım çünkü çalışıyorum kardeşim çalışmıyor maddi olarak ona destek çıkar kardeşime baktırırdım
- +1 yıl
Bunda da öyle yap o zaman
+1 yılÖyle bir zorunluluk yok.
Çalışıyorsan haklısın ortak bir güvenli bakıcı tutmanız daha sağlıklı olacaktır
Varsa eşinin zorunluluğu vardır.
Yani bu senin veya eltinin değil eşlerinizin problemidir.10 YorumlaÜslûp en kanlı silahtir. Dikkat et kelamın seni yormasın demişler. Haklı olduğun konuda haksız duruma düşmüşsün kendi dilin yüzünden. Bakmak zorunda değilsin elbette ama bunu yaparken eltini aşağılamayı da (kendince tabii) ihmal etmemişsin.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 867 cevap paylaştı.
+1 yılBakmak zorunda değilsin. Sen evlisin işin gücün var. Kendi evladı bakmalı.. ama arada ayda bir kaç kere bakabilin. İstersen tabi.
Ama sende ağırlığını göstermelisin.
10 Yorumla
+1 yılÖyle bir zorunluluk yok.
Varsa eşinin zorunluluğu vardır.
O da dilerse verir parasını ilgilenecek bir personel tutar.
Yani bu senin veya eltinin değil eşlerinizin problemidir.11 Yorumla- +1 yıl
Bu arada miksere de dikkat et 😆
+1 yılZamanın yok nasıl bakacaksın? Kaldı ki istemiyorsan bakmak zorunda değilsin. Bakıcı tutulmalı yahut bakım evine gitmeli.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 441 cevap paylaştı. Hayır öyle bir zorunluluk yok, bence de ortak bir hizmet görevlisi tutun yoksa bu şekilde her iki taraf içinde bu konu sıkıntı olmaya devam edicek
10 YorumlaBakmakla yukumlu degilsin lakin drumun iyise eltine parada teklif edebilirsin yukumlulugun yok tabi sen bilirsin
10 Yorumla
+1 yılBakmak zorunda değilsiniz ikiniz de ama bakıcı tutabilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılHayır değilsin olmadı bir bakıcı tutun ortak genelde öyle yapıyorlar :/
10 Yorumla
+1 yılçocuğu baksın senin görevin değil haddini bildir ona
10 YorumlaÇalışıyorsan haklısın bence ortak bir güvenli bakıcı tutmanız daha sağlıklı olacaktır
10 YorumlaYorumlarda gördüğüm işinizi ne olursa olsun bırakma niyetinde değilsiniz. Eşinizin annesi konusunda tutumu nedir?
06 Yorumla
Soran+1 yılhiç bir şey demiyor
Soran+1 yılşu an için mikser eltimde kalıyor mikserde öbür gelinin baksın diyormuş nasıl bakacaksam ben onun gibi koca parası yiyip bir yerlerimi büyütmüyorum
Soran+1 yılöyle bir tutumları yok şu an için mikser elti baktığı için ama oda mızıklanmaya başladı bakıcı tutulur başka çare yok
+1 yılNiye gelinler bakıyor oğulları baksın çok istiyorlarsa neyse vicdansızlığa gerek yok
Sen eltinle iletişimini kes ve ortak bakıcı tutun bitti gitti, eğer hala zırlayan varsa o baksın21 Yorumla- +1 yıl
He bide ben hasta diye düşündüm hasta değilse eli kolu tutuyorsa sizin evde kalıp yemeğini kendi yapabilir
Eltinde bakmak zorunda değil insanları eşşek yerine koyuyorsunuz nasıl olsa bakar bu s.. alak diyerek insanların hep iyi niyetini suistimal ediyorsunuz kolay değil bir yaşlıya bakmak sen bakmayacaksan ona bir fayda sağlamak zorundasin ben bakmıyorum demek ne kadar kolay oda bakmasın o zaman onun suçu ne ne kadar saçma düşünce bu kendini ne zannediyorsun anlamıyorum gerçekten
23 Yorumla
Soran+1 yılçalışıyorum eltim gibi koca parası yemiyorum o da bakıyorsa baksın bakmıyorsa bana laf atıp durmasın
- +1 yıl
Eltine mi çalışıyorsun kendine çalışıyorsun sanki öyle bir anlatıyorsun ki kazandığın parayı eltine veriyorsun üstüne birde kaynana na bakıyorsun demek istediğim haksızlık yapma bir yükü bir kişinin üstüne atıp kaçma insanları hayattan bezdiriyorsunuz kendinizde uyanık zannediyorsunuz o insanları o kadar zor durumda bırakıyorsunuz ki
Soran+1 yıloda bakmasın kimse anlına silah dayamıyor millete lafta atmasın o baksın bu baksın diye evet kendim için çalışıyorum ekonomik özgürlüğüm ileride nasipse emekliliğim için tutulsun bir bakıcı gül gibi bakılır hem dinende ben kaynanama bakmak zorunda değilim ki çalışmasam eşimin hatrına yine katlanırdım benim hizmete ihtiyacım var evim temizlensin yemeğim yapılsın bütün gün dışarıda çalışıp zaten yoruluyorum
Zorundalik olamaz Allah rızası için kendi bakmak isterse bakar
14 Yorumla
Soran+1 yılçalışan kadın nasıl baksın?
Soran+1 yılcorona olduğumda bile eşim bir kaşık yemek pişirmedi
+1 yılSen haklısın değilsin tabi ama kocan İçin aynısı geçerli değil
09 Yorumla
Soran+1 yılevet kocam sorumlu oda kendi bakamayacağına göre en iyisi bakıcı
- +1 yıl
Bir de özel hayatınız diye bir şey kalmaz yani hiçbir şeye vakit ayıramazsınız
Soran+1 yılkadın evlilik yıldönümüzde Eşimle tatile gittik para harcıyormuşuz diye neredeyse ruhunu Azraile teslim edecekti
- +1 yıl
Peki tatile giderken sadece eşinle beraber mi gidersin yoksa arkadaşların ile grup olarak gitmeyi mi tercih edersiniz
Soran+1 yılevlilik yıldönümümde arkadaşları toplayacak halim yok
- +1 yıl
Genel manada sordum tabii ki öyle ama kaç yaşına gelmiş kadının eviniz ayrı kazancınız ayrı ayriyeten sen çalışıyorsun bunu dert etmesin amacı ne olabilir ki
Soran+1 yılkendisi cimri olduğu için
- +1 yıl
Tamamda sizin çalıştığınızdan kendi cebine bir şey mi giriyor😀 Giren çıkan mı var yani
Soran+1 yılyoo işte kaynana ya kaynanalığını yapacak
Bu şartlardan dolayı bakamayacağın zaten ortada, şöyle düşün gelip sizde kalsın ama ilgilenemezsin. Emin ol zaten kendi zorlanıp gitmek ister çünkü elinde olan bir durum değil
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 331 cevap paylaştı. Bakmak zorunda değilsin diretirler ise ve eşin annesini tutarsa boşan
00 Yorumlaortak bakici tutun bence
11 Yorumla
Soran+1 yılevet olur bencede
Eşini seviyorsan kayınvalidene bakmaktan gocunmamalısın yeri gelirse maddi imkanın yeterliyse ona bakmak için işi bırakmalı veya bakabilecek birini bulmalısın tabi biraz da vicdan meselesi.
161 Yorumla
Soran+1 yılneden bırakacakmışım gül gibi işimi kaynanam için
Soran+1 yılneden bırakayım ya gül gibi işimi mis gibi işim var sırf kaynanama bakmak için çok saçma sen böyle bir durumda kalırsan sen bırak işini kocana el aç olur mu? işimi bırakcakmışım pardon hangi çağda yaşıyoruz?
Soran+1 yılevimde bakamam çalıştığım için 6,30 da yollara düşüyorum önüne sabah kahvaltısı ve öğle yemeği koymam
Soran+1 yılevet evlenmeden önce kötü davrandı kadının biz sevgililer gününde yemeğe çıkmışız diye sinir krizi geçirmişliği bile var ha bunları yapmasaydıda ben zaten çalışan bir kadınım gene bakamazdım
- +1 yıl
Kocamın annesine bakmak için işimi bırakırım, kocama el açmak değil onun mutluluğu için ona ettiğim yardımdır bu o da el açmış gözüyle bakmaz karşılıklı bir şey yapıyoruz sonuçta, her şeyin bir yolu vardır bahane bulmak isteyene de bahane çoktur Allah herkesin gönlüne göre versin, evlenmeden önce kötü davranmış şimdi sende böyle acısını çıkartıyorsun anladığım kadarıyla birazcık da vicdan eksikliği var belli ki dil dökmeye gerek yok bu yüzden umarım ileride aynısını yaşamazsın.
Soran+1 yılona bakayım kendi ekonomik özgürlüğümden Allah ömür verirde nasip ederse emekliliğimden vazgeçeyim öylemi çok saçma
- +1 yıl
eşi annesini çok seviyorsa o işini bırakıp baksın çocuğu olan o sonuçta bu kadının görevi değil kimseye de sırf eşinin annesi diye hizmet etmek zorunda değil
- +1 yıl
valla bunlar saf ya kaynanası tekmeyi koyacak görcek o zaman vicdanı
- +1 yıl
her koyun kendi bacağından asılır
- +1 yıl
oğlu ne güne duruyor o zaman
- +1 yıl
iyi bi evlat yetiştirseydi bu duruma düşmezdi
- +1 yıl
sence öyle bi şans var mı adam kapı dışarı eder o zaman
- +1 yıl
altı üstü birini tutacak ona bakması için
- +1 yıl
kendi evinde kimse istemez doğal olarak
- +1 yıl
o zaman niye evleniyon yani gitsin ailesiyle yaşasın ne gerek var
- +1 yıl
sizin gibiler yüzünden kaç evlilik bitiyor ya
- +1 yıl
hadi ya aynını da erkekler yapıyor ama
- +1 yıl
siz hâlâ da hizmet etmeye devam edin kafa yapınız asla değişmez
- +1 yıl
sizi énayi gibi kullanıyorlar her işlerini yaptırıyorlar
Soran+1 yılyukarıda yazdım kendi annemde olsa işimi bırakmam
Soran+1 yıl@emoss_00 yukarıda yazdım kendi annemde olsa işimi bırakmam
- +1 yıl
sonuç olarak bakıcı tutabilirim demiş e hadi oğlu tutsun o zaman annesine bakıcı tuttu mu yoo
- +1 yıl
kimse kimse için işini bırakamaz böyle bişi söz konusu olamaz bi kaç yıl ömrü kaldı diye iş mi bırakılır lan hayat boyu nasıl yaşıcak sonra iş bulsunda göreyim
- +1 yıl
aman ne önemli sanki
- +1 yıl
hayat döngüsü bu
- +1 yıl
belkide sen ölcen ilk
- +1 yıl
saflıkta dünya markası ya tamam iyi hizmet etmeyi seviyon bütün ailesine edersin hepsi yaşlanmış olur
- +1 yıl
ancak ezikler başkasına ihtiyaç duyar
- +1 yıl
senide köle yerine koyup her işi yaptırırlar
- +1 yıl
ama hak ediyon
- +1 yıl
boşuna size eziyet etmiyorlar
- +1 yıl
sende saflığı yardımla bağdaştırıyorsun evlen görürsün dünya kaç bucak hamileyken işleri sana dayayınca ağlamak yok ama
Soran+1 yıl@zİstilacıTürİnsan beni anlayan insanların olması güzel teşekkürler
Soran+1 yılevet kendi annem ve babam hatta çocuğum içinde yapmam çalışmaktan vazgeçmem kaynanama has bir durum değil neden kaynanam için işimi bırakayım iş kolay bulunuyor mis gibi masa başı işim var ekonomik özgürlüğüm var Allah nasip ederse ileride emekliliğim olacak şimdi zaten insanlar bir maaşla zor geçiniyor hayat çok pahalı kaynanamın 2 katlı evi maaşıda var kendisi bile kendine bakıcı tutabilir ben çalıştığım halde her akşam yoklardım kendi evindeyken eksiği gediği varsa alır getirirdim hayat şartları böyle gerektiriyor iş bulmak kolay sanıyorsunuz her şey ateş pahası herkesin kendine göre bir yaşantısı var kötü evlat veya kötü gelin olduğumu asla düşünmüyorum sanki huzur evine atmışız gibi davranıyorsunuz sizin anneniz ya da kayınvalideniz bu durumda olursa siz bırakın işinizi bakın annenize kaynananıza @emoss_00
- +1 yıl
Kötü gelin vs olduğunuzu söylemedim ki bu etik değil ama sanki farklı şeylerin acısını çıkarıyor gibi geldiniz bana tabi ki eminim iş bulmak zordur ve evet ekonomi kötü fakat bir insana bakmanın gözünüzde bu kadar büyümesi üzücü, son olarak ben sizin zıttınıza psikoloji son sene öğrencisi olmama rağmen eğer annemin babamın veya eşim olsaydı annesinin babasının bana ihtiyacı varsa bırakırım okulumu buna bazıları kölelik diyebilir ama bence vicdani bir mesele..
- +1 yıl
tamam bırak bakalım görürsün sonrasını
- +1 yıl
acından ölürsün sonra da hangi parayla bakacan
- +1 yıl
her şey toz pembe geliyor herhalde
- +1 yıl
ayn bütün parayı oraya versin kendi de taş yer
- +1 yıl
mantık 0
- +1 yıl
sen ilerde hiç para biriktiremezsin ya
- +1 yıl
hee kesin öyledir
Soran+1 yıl@emoss_00 siz okulunuzu bırakın iş işten geçince kafanızı taşlara vurursunuz farklı şeylerin acısı değil bakın ben burada onları sokağa falan atmıyorum perişan falanda değiller ama işim iş önemli insanın hayatın herşeyi işi bıraktım farzet Allah korusun yarın eşimden ayrıldım ya da eşim öldü işimdende oldum nasıl geçineceğim söylermisin kadının elinde her zaman ekmeği olmalı
Çok haklısın. Az yesin de bakıcı tutsun ya da oğlu baksın yemeğini suyunu önüne koysun.
20 Yorumla
+1 yılKoca parası yiyor demek nedir? Ne biçim üslubun var? Sen tam bir eltisin. Aman iyi ki çalışıyor hanımefendi. Evet bakmak zorundasın!! Herkes üstüne düşen görevi yapmak zorunda. Yok öyle ben iş kadınıyım tırı vırı diye kaçmak!
11 Yorumla
Soran+1 yılyalanmı evde oturup popişini büyütüyor ben sabahın 6,30 da yollara düşüyorum oda bakmasın lafta atmasın millete
+1 yılKimse kimseye bakmak zorunda değil? Kişinin tercihine bağlı.
10 Yorumla
+1 yılSen haklısın eltin de güzel kaytarip kaçıyor abla millet din aman der lafa gelince fis napıyor san yap
00 Yorumla
+1 yılAllah kimseyi böyle bir duruma düşürmesin kadın için diyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılamin
- Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yılKimse kimseye bakmak zorunda değil.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılKimse kimseye bakmak zorunda değil
10 Yorumla hayır bakmak zorunda değil
10 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun be abla
10 Yorumla
+1 yılHayır değil aw hizmetçi almadık eş aldık kendimize
10 YorumlaBence bakmak zorunda diye bi şey yok.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılZorunda değil ama baksa daha güzel olur
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 320 cevap paylaştı. Kaynana bakma zorunluluğun yok
10 YorumlaBaksa ne olcak annesi gibi oda
01 Yorumla
Soran+1 yılçalışıyorum
Eltinin kocasi sizden daha mi zengin?
03 Yorumla
Soran+1 yılevet daha zengin
Soran+1 yılyok o kıskandığım ve kıskanacağım son kişi dahi olamaz neyini kıskanacağım istediğim herşeye sahibim çok şükür
- Aile & Toplum konusunda 848 cevap paylaştı.
+1 yılOrtak bakıcı tutun o zaman
04 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle düşünüyorum
- +1 yıl
Çünkü insan eti ağır ya. Yatalak değil değil mi
Soran+1 yılyatalak değil sadece parkisonu var elleri falan titriyor sürekli
- +1 yıl
O zaman işiniz daha kolay. Bakıcı bakar
Özel bir durumu veya rahatsızlığı yoksa hayır
00 Yorumla
+1 yılİstesen de bakamazsın, yetişmek çok zor
00 Yorumla
+1 yılHayır degilsin
00 YorumlaZorunda değil ama kaynanaya bağlı birazda
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılNe iş yapıyorsun?
00 Yorumla Üslup çok önemli bunu anlamış olduk.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı. Semraaa kaynana gibi olurda ne dersen yapacaksın
00 Yorumla
+1 yılDeğil bence.
10 Yorumla
+1 yılYok artık
10 Yorumla
+1 yılZorunda değil
10 YorumlaHayır değilsin ablam
10 Yorumla
+1 yılHayır zorunda değil.
10 Yorumla
+1 yılHayir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 324 cevap paylaştı. zorunda değil
10 YorumlaKimse kimseye bakmak zorunda değil
10 Yorumla
+1 yılVicdanına kalmış
02 Yorumla
Soran+1 yılvicdanla alakası yok ev hanımı olsam neyse ben çalışıyorum
- +1 yıl
Olabilir yorgunsun ama yapabilirsin de yapmayabilirsin de
- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer