Hiç temelim yok asla ama asla bişey bilmiyordum okulun baş belasi tembel öğrencisi olarak sınava girdim 4 yıllık iktisat 1 yıl hazırlığı olan bı bölüm kazandım şu an okulu dondurdum ama o kadar da zor değil istediğin bölüme bağlı bende şu an isteklerim için çabalıyorum inşallah olur
12 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle aynı sizin anlattığınız gibi hiç temelim yok bir şey bilmiyorum tembelim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
+1 yılDostum soru yanlış bi kere. Anteptesindir. Ever İstanbul'u kazanmak zor.
İstanbul'da sındır. Hayır antepi kazanmak zor değil.02 Yorumla
Soran+1 yılbenim zaten belli bir kapasitem var bide benim temelim yok bir sürü eksiklerim de var 4 yıllık kazanamam zor olur hiç temeli olmayan biri nasıl 4 yıllık kazanabilir ki ancak 2 yıllık kazanabilirim biliyorum bu yüzden 2 yıllık üniversite okumak istiyorum
- +1 yıl
Dostum demin sorduğun srou da yanlış. Cevabıma verdiğin cevap da yanlış.
+1 yılArkadaşlar 2 yıllık üniversite için şehir dışına gidilmez okula dahi gidilmez benim fikrim okudum demek için okumayin
05 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılHayır niye zor olsun artık liseye girmek kadar kolay. Her puana göre bir üniversite ve bölüm var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞehir dışına hangi aile 2 yıllığına gönderir yaa bizimkiler İstanbul dışında okutmuyor dört yıllık şart
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim ailem gönderiyor bu yıl git şehir dışında 2 yıllık oku ne olursan omu en azından oku diyorlar bana
Cevap sahibi+1 yılKeşke bizi de yollasalardı ah ah
Soran+1 yılbenim zaten belli bir kapasitem var bide benim temelim yok bir sürü eksiklerim de var 4 yıllık kazanamam zor olur hiç temeli olmayan biri nasıl 4 yıllık kazanabilir ki ancak 2 yıllık kazanabilirim biliyorum bu yüzden 2 yıllık üniversite okumak istiyorum
Cevap sahibi+1 yılHadi hayırlısı olsun 🧚🏻♀️
Bana 4 yıllık geldi okumadım 2 yıllık sağlık tercih ettim inan 4 yıllık artık para etmiyor
30 Yorumla
+1 yılBasit barajda kalktı kazanılır
00 Yorumla
+1 yılAh evlat. ben 6 yıllık kazandım
02 Yorumla
Soran+1 yılbenim zaten belli bir kapasitem var bide benim temelim yok bir sürü eksiklerim de var 4 yıllık kazanamam zor olur hiç temeli olmayan biri nasıl 4 yıllık kazanabilir ki ancak 2 yıllık kazanabilirim biliyorum bu yüzden 2 yıllık üniversite okumak istiyorum
- +1 yıl
Okuma daha iyi. işsiz kalacaksın
+1 yılÇalışsan kazanırsın.
00 YorumlaBarajı geç yeter onu da yaparsın herhalde
00 YorumlaYooo 2 senelik kolay
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZor değil ben de kazandım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl2 yıllık sallasan tutturursun
00 YorumlaÇok zor değil
06 Yorumla
Soran+1 yılbenim zaten belli bir kapasitem var bide benim temelim yok bir sürü eksiklerim de var 4 yıllık kazanamam zor olur hiç temeli olmayan biri nasıl 4 yıllık kazanabilir ki ancak 2 yıllık kazanabilirim biliyorum bu yüzden 2 yıllık üniversite okumak istiyorum
Soran+1 yılGörmüyorum ama dershanede ki rehberlik öğretmenim bana güvenmiyor sen üniversite kazanamazsın zor olur senin temelin yok diyor
Soran+1 yılİsterim çıkarsa 2 yıllık yerine 4 yıllık olurum
+1 yılDeğil
00 YorumlaEn kolay şey
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer