asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istemem en uygunu değil mi sigorta yok
(Bebek bakım günlük rutin ev yemek bazen de okula gidemediklerinde kalan iki çocuk)
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istemem en uygunu değil mi sigorta yok
(Bebek bakım günlük rutin ev yemek bazen de okula gidemediklerinde kalan iki çocuk)
Aaaa olur mu öyle şey yahu..
Hem sigorta yok, hemde asgari ücret altında çalışan tutuyorlar. Ya paran sabit kalıp, sigortanı yapacak ya da yapmıyorsa, paranı yükseltecek. Hiç doğru bulmadım şu an. Bir tek çocuklar değil, evin rutin işleride sizden sorumlu olup, size verdiği parayı şu devirde yüksek buluyorlarsa da, ne diyim yani doğru değil. Yeni yapılan zamda senin asgari ücret ve hatta üzeri alman gerekiyor. Hiç bir şekilde bakıcılık yapan insanlar, asgari ücret altı çalışan yoktur. Ben hiç duymadım. Hatta daha fazlasını alıyorlar.
Özellikle sigorta yapılmaması kadar, yanlış bir şey yok. Emekliliğin, ödenen sigortan ile ilerler. Rica ediyorum, bunu dile getir iş veren kişi ile. Paranı yükseltmiyorsa bile, sigortanı yapsın..
Ya hiç zam konusunu da açmadı sence cuma günü ben mi açmalıyım onlardan mı adım beklemeliyim
Onlardan adım beklersen, o konu hiç açılmaz. Sen dile getir.
Bazı arkadaşlar diyor ki 6 200 verirler asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istemem uygun olmazmış 6 bine çalışıp da asgari ile 2500 fark çok komik olur diye düşünüyorum
Benim tek bildiğim asgari ücret altında, hiç bir personel çalıştırılamaz..
Ev hizmetleri olduğu için işte 7 bini kabul etse asgari vermese de olur diyoruz da işte bakalım hiç zam konusunu açmıyor o beni şaşırtan durum
Siz açın en yakın zamanda. Hayırlısı olsun..
Ev sahibine sor yanlış anlamazsanız diye başla cümleye sizde uygun görürseniz diye devam et ve ekle malum ekonomi belli ve açıkçası benimde heveslerim var de kalbine dokun
Çok iyi bir cümle başlangıcı haklısınız böyle diyeyim peki ocakta aralık maaşını alınca mı konuşayım bu cuma günü yılbaşından önce mi
Ne farkeder ihtiyacın zamanı yoktur bana sorarsan rastgele bi gün seç bugün yarın diye belirleme
Daha aralık maaşını almadan neyi konuşuyorsun algıları olmasın diye dedim
Ekonomi benim Aralık maaşımı beklemiyor diyebilirsin
Sizce hangi rakamla başlamalıyım asgari zaten vermezler de
Miktar belirtme söyleyeceğim rakam senin fiyatını belirtir bırak o belirlesin kendi fiyatını hiiiç az bu ama felan yapma örnek şu an 5000 TL alıyorsan 5001 TL dese teşekkür et sakin ve sabırlı olan herzaman kazanır
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin vermeleri gerekiyor diye düşünüyorum
Fiyatını hiçbirzaman belirleme pahabiçilemez ol bu sözümü sakın unutma
E o 6 bin derse okey mi diyeyim yani ne diyeyim ahaahha
Evet okey de çünkü onlar seni uzlaşmacı ve çocukların sevdiği biri olarak aile içine aldıklarında fiyatı sen belirlersin 30 bin TL desen çocuklar için verirler o zamana kadar ses çıkartma
30 bin tl zaten demem ama hak olan asgariyken ben onu bile istemiyorum kusura bakma da olmaz bende hakkımı yediriyorum böyle boşuna
Tercih senin o zaman asgari ücret istiyorum de ve olacakları gör ben uyardım
Kardes 30 bin tl ye bakici hizmetci bahcivan şoför tutarim kalan 3 4 binide arada bir peformansa gore dagitacam derim 4 kisi ben demeden essek gibi çalışır
@cellat1881 ne 30 u 4 bin alıyorum
@cellat1881 herkesin fiyatı kendine 50 binden az olursa yataktan bile çıkmam :D
30 bin iste diyen arkadas hayal aleminde yasiyor galiba doktormusun hakimmisin neyine 30 bin isteyecen cocuk icin 30 bin verecek aile en az 200 bin maasi almasi lazim
Sen zaten cikma yataktan kuru sogan ekmek yetrr sana
Her isteğimi istediğim zaman alma özgürlüğüm var ve seni sen beni ben ilgilendirir senin kararın beni hiiiiç etkilemez
Sosyal medya kullanmıyorum tanımadığım akrabalarım ulaşmasın diye
Salla popodan tutarsa tutar 😀😀😀😀
Cevap
5Cevap
7 bin isteyin
6 bin diyorlar da KS üyeleri 2500 tl fark asgari ile çok düşük bir rakam yani
0.70 oraninda işe başlamişsin. 0.72 olmuş sonraki zamda. Şimdi de 0.74 oraninda istersen 6,300 tl olur. Yine 0.72 oran olursa 6,120 tl
zam yapmaları lazım
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istemem Doğru değil mi bide konuyu hiç açmıyor geçen yıl zam olduğu akşamı konuştuk bu sefer üstünden kaç gün geçti hiç konu açmıyor ne yapmalıyım cuma günü yılbaşı öncesi ben konuyu açsam mı
Cuma günü açacağım
1,5 senedir oradayım bebeğini ben büyüttüm sanırım bu zaafımı da bildikleri için ayrılamayacağımı düşünüyorlar
8 bin vermez tahminimce 7 bin verse o bile iyi diyorum o yüzden bide zam konusunu hiç açmıyor bir hafta olacak çarşamba günü dimi zam açıklanalı
Aşko vermez vermez konuyu açmayan 8 bin 7500 mü verecek Allah aşkına brn diyorum bu acaba Temmuz da senem doldu 4 bin anlaşırken seneye temmuza kadar 4 bin mi verecek sanıyor 7 bini kabul ederse ona da razıyım
İş çokta işte bakalım bi konuşacam bu cuma
Ya araştırmaya başladım bu ara ama ben de alıştım yeri bırakamama bağlanma sorunu var
7 den aşağı kabul etme
Zam ile ilgili ülke gündeminden sohbet ettik ama asla benim zammın konusunu açmadı sizce açmasını mı beklemeliyim ocakta ben mi konuşmalıyım
7 az. İşinde iyiysen tavsiye edeceğim biri de var
Anaokulu öğretmeniyim aynı zamanda işim de iyiyim tabi ki evime yakın diye burayı tercih ediyordum 7 bin de kabul etmezse çıkarım sanırım
30 dan az alan bakici kalmadi... Sen kendindemisin
Yatılı değil gündüzlü 9-5 mesai saati tüm yıl 4 bin çalışmayayım 7 yi kabul etsinlerde ona da razıyım
Temmuzda ki zamda aynı zamanda senem de doldu o zaman 4 bin anlaşmıştık acaba o yüzden mi zammın konusunu açmıyor olabilir çünkü 8500 asgari ücretle 4 bin çalışmak kerizlik olur üstelik 9-5 mesai saati
Özelden mesaj attım
30 derken 30 binmi diyorsun 🤣🤣
Zor bir iş mi peki
Biraz zor
Fabrika gibi bir iş mi sence yoksa bakıcılık mı? İş bakınıyorum ben de
en az 9 olmalı
Temmuzda senem dolmuştu hemde asgari artmıştı 4 bin anlaştık o zaman da acaba diğer sene doluncaya kadar mı diye düşünüp konuyu açmıyor her asgari zam geldiğinde konu açardı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?