Sigortacıyım ve iki yıldır aynı yerde tek başımda bütün işi yürütüyorum asgari ücrete çalışıyorum zam isteyeceğim ama utanıyorum sizce normal mi?
ne kadar zam istemeliyim sizce?
Sigortacıyım ve iki yıldır aynı yerde tek başımda bütün işi yürütüyorum asgari ücrete çalışıyorum zam isteyeceğim ama utanıyorum sizce normal mi?
ne kadar zam istemeliyim sizce?
2 yıl çalışmışlığınız var ve zam istemek en doğal hakkınız zam miktarını diğer şirketlerde sizin gibi 2 yıllık olanların aldıkları rakamlar ile karşılaştırın ona göre belirleyin derim sonra bunu bir dilekçe ile dile getirin bence...
Eğer işinden ve senden memnunlarsa
zam yaparlar.
Bu birazda patronun kendi insafına kalmış bir durum
İşe başlarken bu işin asgari ücret karşılığı olduğunu bilerek kabul ederek başlamışsın.
Sana diyebilirler de bu şartlarda anlaşmıştık. diye
Tam tersi bir durumla da karşı karşıya kalabilirsin.
Maaşına zam işine son gibi.
Sen yinede uygun zamanı kolla ve uygun bir dille hayat şartları, artan ekonomi gibi sebeplerden dem vurarak maaşa zam yapıp ya da yapamayacakları bir sor
Peçete misin yoksa bez mi yani senin yapabileceğin bir işi sokaktan geçen biri de 3 ayda öğrenip yapabilyorsa peçetesin demektir zam isteyemezsin ama bez isen atılman zarar olur o nedenle silip silip kullanırlar seni zam verirler.
Normalde İşe başvururken sorulur konuşulur senede bir mi 2 mi zam yapılıyor yüzde kaç zam yapılıyor konuşup anlaşmadıysan biraz sürüncemede kalır ama istemelisin zarar gelmez En fazla vermezler devam edersin ama asgari ücrete zam geldikten sonra iste. görüşlerde bir arkadaş daha söylemiş mantıklı
Cevap
24Cevap
2 ay sonra zamlı ücret alacaksın, hükümet değişirse de değişmezse de büyük zam gelecek. aldığın zam da boşa gitmiş olacak. önce zam gelmesini bekle. ondan sonra iste.
1 yılın dolunca bile istemen lazım. Asgari ücrete çok düşük para ile çalışıyorsun hiç utanma ne istiyorsan söyle.
Valla ben restoran da garsonum ama dil biliyorum biraz işten çıkıyorum diye 10 bin teklif ediyor müdürler sende zam iste yaapmazsa çık başka iş bul
İste tabiki hiç çekinme
Tek başına
Eşsek gibi calistirirlarken iyi
O kadar çalışırsın altın madalya vermeyi bırak teşekkür etmezler
Paranı ve emeklerinin karşılığını iste
Sana patron çok ona ucuz işçi cok
Hayır bu senin hakkın güzel bi dille maaşıma iyileştirme istiyorum diyebilirsin
İki yıl çok az istemek için ben kendi çalıştığım yere göre değerlendiriyorum tabiki..
Senin sırtından dünyanın parasını kazanıyorlar sigorta firmaları, asgari ücrete yapılacak iş değil. Muhtemelen bu ilk işin ve tecrüben olmadığı işin asgari ücretten başlatırlar ama artık işini güzel bir şekilde yapıyorsan ve meslekte bir yılın dolduysa zam istemek en doğal hakkın. Vermeyiz derlerse de peki dersin çalışmaya tecrübe kasmaya devam edersin tabi bu sırada başka sigorta firmaları ile iş görüşmesi yaparsın, anlaşınca benden bu kadar der işten çıkarsın.
Utanacak bişey yok. Konuşarak söyleyemiyorsan yazılı olarak ilet
Hic utanma, hircin veya yirtik olmak gerekiyor is yerlerinde. Ayrica bu senin hakkin
Yaptigin işin daha iyisini yapiyorum de ve bu ücret beni kurtarmıyor. Maaşıma zam yapılmasını isterim de aksi taktirde daha yüksek bir maaşlı iş bulursam giderim de
Ne kadr istersen iste bu ekonomide yetmick sana maalesf
12 işte bir kere kesin ya da 11
bence açıkça istee hiç cekinme yüksek ücret alanda işinden ayrılma. korkusu yaşasan haklısın zaten en dip heryerde var zaten asgari ucrete
Maaşına zam iste baktın olmuyor farklı alternatifler ararsın tecrüben olduğu için yeni iş bulman kolay olur.
Zammını iste vermezlerse dava aç sonuçta iki yıldır tek başına bir işi yapmak büyük bir zulüm
once baska yere basvuru yap kabul olursan zam iste vermesse cikarsin
Verdiğiniz maaş çok az yükseltin diye söyle
Patronla konusmayi dene
Öyle Bi Hakkın Olduğunu sanmıyorum
Enflasyon oranı kadar zam isteme hakkın var
20000 de alsan yetmez
Sen iste fakat verecekler mi o var
15 iste asgari ye çalışıyormuşsun
Temmuzda zaten ara zam gelecek.
yoo niye utanasın iste tabiki hakkın bu senin
en az %60 istemelisin.
İsteyemezsin!
Utanma madem her işi yapıyorsun ona göre zam işte
Utanmaya gerek yok bence?
Bi araştırma yap
anormal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?