Çok iyi bir iş teklifi aldım ama anne olmak için reddettim. Sizce iyi mi yaptım kötü mü?

Yeni evliyim. Evlenirken şehir değişikliği nedeniyle İstanbul'a taşındık. Geçen hafta bana istanbuldan bir şirketten yöneticilik teklifi geldi. Çokta tanınan büyük bir firma bu. Bizzat sahibi beni aradı. Yanına gittim görüştüm. Fakat çocuk düşündüğüm için teklifine olumsuz yanıt verdim. Çocuk doğunca bakacak kimsem yok. Bunu anlattım. Oda çocuk büyür kreşe verirsin yine gelirsen işin hazır dedi. (Daha önce çalıştığım firma sahibi arkadaşıydı, ziyaretlerinde disiplinli çalışmamı görüyordu). Sizce çocuğu tercih etmem iyi mi oldu kötü mü.. yaşım 33. Bu nedenle artık anne olmak ilk hedefim.
Çok iyi bir iş teklifi aldım ama anne olmak için reddettim. Sizce iyi mi yaptım kötü mü?
Cevapla