Arkadaşlar yks sözelciyim. Sözel dersleri bir arada çalışınca kafam karışıyor , gruplar halinde bitirsem olur mu? Yetişir mi?

Arkadaşlar mesela
aralık-ocak ve şubatta türkçe, matematik ve edebiyatı bitirsem
Mart ve nisanda bitirdiğim dersleri sürekli tekrar ederken tarih ve coğrafya bitirsem
Mayısta da bitirdiğim dersleri full tekrar ve branş denemesi yanında felsefe ve din bitirsem
Haziranda sınava kadar full tekrar çıkmış sorular ve her gün deneme yapsam

Verimli olur mu sizce?
Arkadaşlar yks sözelciyim. Sözel dersleri bir arada çalışınca kafam karışıyor , gruplar halinde bitirsem olur mu? Yetişir mi?
Cevapla