YKS'ye hazırlanıyorum, sözelciyim sizce dersleri gruplar halinde çalışırsam nasıl olur?

Arkadaşlar sözelciyim edebiyat, Türkçe, tyt Matematiği bir arada bitirsem aralık-ocak-şubatta. Sonra bunları bitirdikten sonra Mart ve nisanda tarih ve coğrafya bitirsem. Tarih ve coğrafyanın yanında bitirdiğim dersleri tekrar etsem. Sonra mayısta din kültürü ve felsefe bitirirken yanında tamamladığım dersleri yine bol bol tekrar etsem. Haziranda full tekrar ve deneme sınava kadar. Sizce mantıklı mı? Yoksa bütün dersleri bir arada mı çalışayım?
YKS'ye hazırlanıyorum, sözelciyim sizce dersleri gruplar halinde çalışırsam nasıl olur?
Cevapla