Üniversiteye 1 hafta geç başladım herkes gruplaşmış okulda kendi 2 li ya da 3 lü grup halinde takılıyorlar?

Benzer duruma düşen var mı 😂okulda konuşacak kişi yok resmen
Üniversiteye 1 hafta geç başladım herkes gruplaşmış okulda kendi 2 li ya da 3 lü grup halinde takılıyorlar?
Cevapla