Sınıfta herkes kendi grubunu kurup kaynaşmış. Ben ne yapmalıyım?

Dışta kaldım sene bitti çok yalnızım.
Sınıfta herkes kendi grubunu kurup kaynaşmış. Ben ne yapmalıyım?
Cevapla