Selamlar arkadaşlar,
Seneye İnşallah üniversiteye başlayacağım ama aklıma takılan bir kaç sorular var:
*Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü okumak istiyorum ve asıl amacım Edebiyat Öğretmeni olmak ama gitmek istediğim üniversitede Eğitim fakültesinde Edebiyat Öğretmenliği yok ama Fen-Edebiyat bölümünde belirttiğim bölüm var. Acaba o bölümü okusam öğretmen olabilir miyim yoksa işsiz mi kalırım?
Seneye İnşallah üniversiteye başlayacağım ama aklıma takılan bir kaç sorular var:
*Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü okumak istiyorum ve asıl amacım Edebiyat Öğretmeni olmak ama gitmek istediğim üniversitede Eğitim fakültesinde Edebiyat Öğretmenliği yok ama Fen-Edebiyat bölümünde belirttiğim bölüm var. Acaba o bölümü okusam öğretmen olabilir miyim yoksa işsiz mi kalırım?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar