Tıbbi sekreterlik bölümünün önü kapandı mı?

Tıbbi sekreterlik bu yıl 32 k alinicakmis sizce önü kapandı mı keşke bunun yerine dört yıllık lisans okusaymisim diyorum pişman oldum tek seferde almaları kötü oldu :(
Tıbbi sekreterlik bölümünün önü kapandı mı?
Cevapla