+1 yılAçıköğretim okul öncesi öğretmenliği yoktur. Ancak çocuk gelişimi ve eğitimi bölümü vardır. 2 senelik çocuk gelişimi okuyup, dgs ile okul öncesi öğretmenliği yaparak, 4 yıla tamamlayabilirsin. Ya da direk 4 yıllık çocuk gelişimi ve eğitimi alabilirsin.
Ben çocuk gelişimi eğitimi ve öğretmenliği mezunum. Benim alanımda, okul öncesi öğretmenliği, rehabilitasyon merkezi sorumlusu, hastanede çocuk gelişimi uzmanı, formasyon alarak liseler de bölüm öğretmenliği ve birçok çocuğun olduğu alanlar da çalışma şansın vardır.
Şu an ben aile sosyal politikalar bakanlığına bağlı, sanat eğitim merkezinde eğitmenlik yapacağım. Bu okumuş olduğum bölüm, birçok kollara ayrılıyor..05 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim cevabınız için. 2 yıllık çocuk gelişim okusam okul öncesi öğretmenliğine DGS sınavına girerek açıköğretimden tamamlayamaz miyim
- +1 yıl
Rica ederim. Okul öncesi eğitim, açıköğretimde yok canım:)
Soran+1 yılAnladım. Çok teşekkür ederim...
- +1 yıl
Rica ederim..
- +1 yıl
İyi günler ben aöl mezunuyum çocuk gelişimi okumak istiyorum ne yapmam gerekiyor direk 4 yıllık olanı seçsem açık öğretimde var mı bu bölüm bilginiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Öğretmenlik yoksa mezun olduktan sonra formasyon alabilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbize soracagina yaz googledan bolumler resmi okulun sitesinde var :D :D
12 Yorumla
Soran+1 yılYazıp bulamamişim ki soruyorum buradan. Hiç bir bilgiyi ilk buradan sormam
Cevap sahibi+1 yılBoş yapma ezik İstanbul ünv auzef bölümleri yazdığı zaman hangi bölümler varsa çıkıyor 😂😂😂😂😂😂 eziksin demekki 🤣🤣🤣🤣🤣
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 754 cevap paylaştı.
+1 yılHayır çocuk gelişimi var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılevet var sen mi okucan?
19 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılbu kaçıncı üni?
Soran+1 yılBir tane üniversite bitirdim zaten
Cevap sahibi+1 yılbu konuyu konuşalım mi?
Cevap sahibi+1 yılgzliden cjksam geljr mjsjn
Soran+1 yılMaalesef. Teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılsaygi cercevesinde konusacaklarim vardi ama
Soran+1 yılKendinize saklayın. Kimseye de asılmayın yarın baciniza da asılırlar. Yaşattığınızı yaşatmadan öldürmez Allah
Cevap sahibi+1 yılsana sarkmiyorum ama normal konusucam
+1 yılÇocuk gelişimi var galiba
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılVar çocuk gelişimi var yaz googlea çikar
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖğretmenlik sanmam
02 Yorumla- +1 yıl
Normal okusana niye açık öğretim?
Soran+1 yılÇalışıyorum çünkü
+1 yılAçıktan tıp var ister misin
01 Yorumla
Soran+1 yılHadi canım
Hayır yok
00 YorumlaÇocuk gelişim var diye biliyorum ablamdan
10 Yorumla
+1 yılhayır yok
00 Yorumla2 yıllık çocuk gelişimi olarak var
00 Yorumla
+1 yılYokk.
00 Yorumla
+1 yılçocuk gelişimi oku zaten onlar onu da yaoabiliyo
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAraştırmadım
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer