Üniversite de tanıştığım ve sürekli takıldığım kız grubu artık beni umursamıyor. Ben bunu kılık kıyafete bağlıyorum. Yanlış mı?

Getirdiğim 4-5 parça kıyafet vardı ve tekrara düştüm.
Şık giyinseydim yanımda olurlardı.
Sadece notlarımı istemek okulla ilgili bilgi için geliyorlar onun dışında çok yalnızım.
Güncellemeler
+1 yıl
Aynen haklsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkler
Üniversite de tanıştığım ve sürekli takıldığım kız grubu artık beni umursamıyor. Ben bunu kılık kıyafete bağlıyorum. Yanlış mı?
Cevapla