Her ikisini de yaşayan biriydim Ama şöyle bir anım var. Lisedeyken Kiralık Konak diye bir kitap okuyordum. Sınıftaki birkaç kız kitabı bitiremediğim için dalga geçiyordu. Onlar da Alacakaranlık serisini okuyan tiplerdi. Edebiyat dersin sınavında okuduğum kitabın yazarı kimdir sorusu vardı. 😂 Haliyle benle dalga geçen kızlardan birkaçı kopya istedi ama ben o kopyayı vermedim 😂😂
bizimkisi uyusturucu ticaret yolu gibiydi. hem alim hem dagitim isine bakiyoduk. aracilik yapiyoduk. ondan buna bundan suna. bizde hakkimizi aliyoduk 😂