Arkadasim, beni ders calisirken cok manipüle ediyor napmalıyım?

bu sene ösym sınavına gireceğim. 5 senelik arkadasımla da aynı dershanedeyiz saatlerimiz de aynı. kızla yakınız ama o çok rahat tersine ben sınavı çok önemsiyorum sürekli calısmak istiyorum ve dogrusu da bu degil mi? ders bitince kütüphaneye gidip calismak istiyorum ama o varken olmuyor sureklı benim dikkatimi dagitiyor veya gitmek istiyor. sen git diyince de gitmiyo bensiz. veya sıkıldım mola verelim diyor sürekli. hiç dersle alakqsı yok. ben calısmak istiyorum ama nere gitsem orada, disari cikmak gezmek istiyor bu sene olmaz diyorum ayıp olur diye de bisey diyemiyorum. napmalıyım? ben tek kalsam ara vermeden 5 saat calisacak kafam var. ama onla olmuyor.. fikri olan? cokk bunaldım bu kizdan
Arkadasim, beni ders calisirken cok manipüle ediyor napmalıyım?
Cevapla