Cok heyecanlanarak kitap aliyorum ama ders calistigim icin asla vakit ayiramiyorum

Cok heyecanlanarak kitap aliyorum ama ders calistigim icin asla vakit ayiramiyorum

Dimi dimi okula bir giriyoruz taa 7 yaşında çıkana kadar 23 oluyoruz. Hayatımızın 16 yılı orada geçmiş zaten ne kadar yaşayacağız ki kendimizi bulup hayallerimizin peşinden koşalım? Bazen her şeyi bırakıp gezip gezip kitap okuyasım geliyor. Dersler yüzünden her şeyi ertlediğimiz bir gerçek bence gayet mümkün kendimizi yitirmemiz
Bu durum bende de var maalesef. Merak duyup alıyorsun ama bir şey oluyor ve birikmek dışında bir şey olmuyor hsjs bu arada kitaplara bayıldım listeme de kaydettim✨
Okuya bildiğin kadar kitapta okumaya çalış 10 sayfa okusan gene kâr. Kitap okumak ders çalışmamak insanı cahil yapmaz çok fazla telefonla oynamak hiçbir şeyi sorgulamayıp sürekli cips yiyip abur cubur yemek insanı cahil ve canım biri yapar.
Cevap
5Cevap
Maalesef hayat şartları ilk önce para kazan sonra kendini geliştirmeye vakit bulursan yaparsın diyor ama bence bu düzen değişmeli
Eig
✨️

...
Bahahdh
Bunun japonca bir ismi vardı ama şu an hatırlayamadım
Ne acaba
Okul insanları tek tip hale getirmek için kurulmus alanlar.
haiti devrimi der susarım
Hayatta bu kitapları okumam :D
Ay niyee sfhjh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?