Makine mühendisliği okuyorum şantiyeler nasıl yerler alışırmıyım?

Makine mühendisliği 2. sınıfım 22 yasindayim. Şantiyeler nasıl yerler? Alışırmıyım sizce? Maaş ne kadar verilir birde tahminen? Artıları eksileri neler bilgisi olan arkadaşlar görüş paylaşabilirmi?

Makine mühendisliği okuyorum şantiyeler nasıl yerler alışırmıyım?
Cevapla