Makine mühendisliği okuyorum ama kararsızım. Değmez mi?

Arkadaşlar bu sene hazırlık sınıfını bitirip makine mühendisliği 1. Sınıfı okumaya başladım ama herkes çok farklı şeyler söylüyor hangi sınıfları zor bu bölümün. Bir de ben mekanik işlere kafam bastığı ve sevdiğim için seçtim derslerimiz de ingilizce şimdi çoğu kişi okuduğunda değmez diyor bilen biri lütfen yardımcı olsun kafayı yiycem yoksa
Makine mühendisliği okuyorum ama kararsızım. Değmez mi?
Cevapla