Önlisans mezunu ve işsiz olduğum için çevrem tarafından ömür boyu küçük mü görüleceğim?

Önlisans mezunuyum 87 aldim atanamadim kardesim ebe 63 aldı ve atanma ümidi var bugün misafir vardı güldüler kardesin ataninca ziyarete gelince altına minder atarsin artık diye çok zoruma gitti ağlayasım var saatlerdir yalnız kalamadım bir türlü bu sene 87 bile alamadım kpss den olmadi

Önlisans mezunu ve işsiz olduğum için çevrem tarafından ömür boyu küçük mü görüleceğim?
Cevapla