20 yaşında olduğum için hiçbir yer işe almıyor beni. Ne olacak bu gençlerin sonu?

20 yaşındayım hiçbir yer işe almıyor benı, aksıne çok büyük fırlama kadınları işe alıyorlar. Evde boş boş oturuyorum sosyal yaşantım da yok napmalıyım ( daha önce çalıştım)
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekkürler
20 yaşında olduğum için hiçbir yer işe almıyor beni. Ne olacak bu gençlerin sonu?
Cevapla