- Eğitim & Kariyer konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaşla alakasız bir durum genel olarak bir çöküş var ülke de kimsenin işleri tıkırın da değil dükkanını kapatan kapatana hem birini işe almak sanıldığı gibi kolay değil para demek masraf demek sigortası maaşı osu busu derken bi dünya şey çıkıyor. Bazıları da bilerek almıyor ilanların çoğu sahte çıkıyor sırf adları duyulsun egoları mutlu olsun diye. Aslında asılsız iş ilanı veren yerlere ceza uygulanması gerek mesela kapatılsın dükkanı iş yerleri ticaretten men edilsin ömür boyu dükkan açamasın şirket kuramasın bunların yaptıkları baya dolandırıcılık.
01 Yorumla
Soran+1 yılDedıgın gıbı asalaklar da var cıdden ılanı gerçek olan da var onlar da almıyor iste benı
En İyi Cevaplar
İş için tecrübe arıyorlar ama tecrübelenmesi için insanları işe almıuorlar zaten ekonomik durumumuz ortada millet eleman bile almıyor alıyorsa da amcasının dayısının oğlunu alıyor veya araya torpil giriyor iş bulmak sıkıntılı bulunduğun şehrin iş imkanlarına bağlı bir de bu büyükşehirdeysen illa ki bulursun ama ildeysen zor
011 Yorumla
Soran+1 yılIzmırın küçük ilçesi
Soran+1 yılSenın bu dedıklerını işveren de bana demıstı ama aramadı bıle sözde herkes genclerın arkasında ama Fasa fiso yurtdısı da kurtaramaz benı
Soran+1 yıl2 saat
Soran+1 yılSen bulutsun
Soran+1 yılBilirsln
Soran+1 yılYa dalga mı gecıyosunuz görüş yapacaksanız mantıklı yapın kendı ısım param var da aılemden kafama gore ayrılıp ben merkez dde eve çıkacam dıyeyım don almaya param yok ki kız evladım malum tc , neyse teşekkürler iyi akşamlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
+1 yılKendi ağzınla lise mezunu vasıfsız biriyim diye niye alınmadığını anlamış olman gerekiyor. Olayın yaşınla zerre ilgisi yok. Birçok meslek grubu tecrübe istese de bir işveren olarak söylüyorum öncelik genç personel almak olur. Hatta genç ve bekar personel adayı diğerlerine nazaran ön planda olur. Bunun birçok nedeni var. Senin işe alınmaman vasıflığın ve okumamayı tercih etmenle ilgili. Yaşı büyük ya da senin tabirinle fırlama kadınlar senin önüne geçmiyor yani. Daha önce çalıştığına göre de zaten kendi tezini çürüttüğünü görmüş olman lazım.
13 Yorumla
Soran+1 yılTamam da ben gıdıp bi muhsabe ısı ıcın basvurmyorum kı adam bıle lıse mezunu olman yeterlı bızım ıcın dedı yanı gıdıp lıse mezunu yeterlı olan yerlere başvuruyorum aksı halde neden başvurayım ılla detay detay yazalım mı
- +1 yıl
Sana kimse hak etmediğin pozisyona göz dikmişsindir demiyor zaten ama her iş kendi için vasıf ister, diksiyon ister, tecrübe ister. Tecrübesiz eleman alıp yetiştirecek adam da bakar tipine konuşmana oturup kalkmana sen o emeğe değer misin o işte geleceğin görünüyor mu ona bakar. Biz gemiciyiz misal; gelse bir genç sıfır cv ben bi bakarım bu çocuk okumamış ya da mezun ama hiç çalışmamış öğretilse kafası makinelere basar mı? Ya da kazan dairesine alacaksam bakarım bu çabuk yorulur mu? Yabancı müşterileri mi karşılayacak bakarım üslubu nasıl görüntüsü kılık kıyafeti nasıl?
Soran+1 yılNaif biriyım konuşma bozukluğum da yok temız kılık kıyafetım çok şükür bilmıyorum en son kı işveren yapabılcegını düşünüyorum vs gibi olumlu cümleler de kuruyordu ama dedıgım gıbı demek ki birinden biri eksık bunu bulamıyorum bulsam düzeltsem belkı daha çok şansım olur bundan sonra
+1 yılSenin işe alınmama sebebin 20 yaşında olmaman değil çok başka nedenler bence yorumlara şöyle bir baktım da. Ben 18 yaşından beri farklı işlerde çalışıyorum. Hem okudum hem çalıştım her zaman. Olay senin vasfın ve çizdiğin profil tamamen. Kimse genç dururken yaşlıyı işe almaz. İşveren de parasını sokağa saçma meraklısı değil. Her zaman genç ve bekar eleman önce gelir.
11 Yorumla
Soran+1 yılBende 18 ime basar basmaz iş aradım çok pandemı dönemine denk gelınce 1 sene geç de bulsam calıstım 3 tane yerde bırkac yerde de günlük calıstım dugun vb gıbı Bılmem basvrdugum yerlere bakınca baya benden yaşça büyük kadınların alındığını görüyorum bu nedenle düşüncem böyle oldu
+1 yılDaha önce çalışmışsan nasıl 20 yaşındakileri işe almıyor oluyorlar? Üstelik yaşı senden olgun kadınları fırlama şeklinde nitelemen… Bence işe alınmama nedenin sosyal yaşantının zayıflığının kültürel yansıması, üslup ve cv olabilir. Kimsenin “20 yaşında olduğunuz için sizi işe alamıyoruz” şeklinde bir cümleyle işe alınmadığını duymadım. Aksine her işveren yanında genç, dinamik eleman ister. Bu her sektörde böyledir.
20 YorumlaMerhaba ,,, part time işler üzerinde biraz durman da fayda var hafta da 2 ya da 4 gün gibi ,, hem harçlık hemde toparlanma süreci gibi düşün,, ìs dünyası artık kalifiye düzeyi yerine tanıdık seviyesi arıyor,, bu anlamda çevren devreye giriyor
00 Yorumla
+1 yılYani onlar öyle istiyordur. Sen üzülme. Bir şeylerin kursuna git, bir mesleğin altyapısını öğrenmeyi dene istersen?
02 Yorumla
Soran+1 yılYa küçük bı ılcede yaşıyorum ve sanayı kentı hep erkek mesleklerı revacta ağır ısler yanı öyle çok kurs vs yok okumaya gelınce ne okucam bılmıyorum böyle boş bı bölüm olmıcak ama çok yüksek puanlı da olmucak çünkü kazanamam o kdrını
- +1 yıl
2 yıllık tıbbi sekreterlik veya att kazan istersen? Ama sevebilirsen tabi ki. Yoğun iş yükü olan bir sektör, sağlık sektörü ve atanmak zor biraz.
+1 yıl20 yaş daha erken ya alırlar diye biliyorum daha gençsin sonunda eğitimin ve diploman varsa her işe alırlar normalde neresiydi girmek istediğin yer?
01 Yorumla
Soran+1 yılEn son 1 hafta önce Vodofone ye gıttım ısveren bıle dedı lıse mezunu olman yeterlı bu çok zekı ınsanlar (!) lise mezunusun ıse alınmayı mı beklıyorsun vs dıyolar cınlerım tepeme çıkıyor bende nerde duracagımı bılırım sonuçta lıse mezunu alam yerlere başvuruyorum hep
+1 yılFirmalar hem işi çok iyi bileceksin derler ama az para verirler. Yine işi iyi bileceksin derler ama yaşı beğenmezler.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlensem mı
- +1 yıl
Daha yaşın çok çok genç. Hayatı bir tanı, ayaklarının üzerinde durmasını bir öğren öyle. Her gördüğün insana da kanma. İnsanları uzaktan da olsa bir tanı. Nasip belki çok iyi biri de çıkabilir ama senin daha çok erken bir yaş
Soran+1 yılÖyle bende onu ısterım ama hıcbır ısım olmuyor ya da direkten dönüyor artık umudum cidden 0 dıger kızlardan ne farkım var anlamıyorum hep aynı şey ararız ama arayan yok:D sosyal yaşantım ztn 0 istesem de evlenemem o bıle bana fazla benım ıcın o bıle zor hem evde kalacam hem de işssz parasız
- +1 yıl
Evlilik dışarıdan bakılınca mutlu olacağım diye bir şey yok. Her zaman sana rahat konfor alanı sağlamaz. Eğer doğru insana denk gelmez isen.
Ama nasip kısmet meselesi. Kalbinin güzelliği sana doğru insanı karşına çıkarabilir. Bunu yalnızca Allah bilir. Kurtuluşu evlilikte görme. Evlilik güzel bir şeydir. Helâl daireden çıkmamak gerekir. Sadece acele etmemek gerekir onu anlatmaya çalışıyorum sana.
Sen yine de karamsar olma. Allah büyüktür. İnşallah hayırlı bir iş bulursun. İmkanın varsa dışarıdan da oku. Kendini geliştir.
+1 yılİşe alıyorlarsa
Asgari veriyorlar
It gibi çalışmani bekliyor
Ve şartlarda zor02 Yorumla
Soran+1 yılAlmıyorlar bıle
- +1 yıl
Fabrikalar da boş vardır yaa
Daha 5 ay önce vardı
Ama işte 3 vardiya zor😓😓
Ama sen sgk ya git
Ordan ilan verirler eline
Bakarsin
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence arayışa devam et. Yaşından dolayı değil bu. Sadece olmayınca olmuyor.. Belki daha iyi yerler denk
00 Yorumla
+1 yılValla korona üstüne her şey zam iş zor bulunur ya bu devirde.
02 Yorumla
Soran+1 yılValla ben harıc alınıyor çoğu kız, bende bahtsızlık var iş olmasa ilan vermezler ki benım derdım benı hıcbı yerın aşmaması
Soran+1 yılAlmaması**
O yaslarda hedefsiz hedefsiz dolasiyordum daha sonra pisman oldum.
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden naptın sonra hedef koymak ısteyeınce bıle engeller çıkıyor
Soran+1 yılHemsırelık ama kafa basmıyo derslere kazanamam
Gizli Üye(30-35)+1 yılMimar mühendisi bile asgari ücretle çalıştırmak istiyorlar özel sektörde sen anladığım kadarıyla lise mezunusun ondan dolayı yaştan çok eğitim durumunla alakalı olduğunu düşünüyorum sıkıtının.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır adam da dedı lıse mezunu bızım ıcın yeterlı ben gıdıp bi malıye muhasabe ısıne basvurmuyorum gizli üye, gayet lıse mezunu alan yerler bu dedıgım ki çalışanları da normal benım gıbı egıtım durumu öyle olsa soruda belırtirim bu ihtimali düşünürdüm yoksa.
+1 yılFırlama alıyorlar çünkü müşteri çeker diye işyerleri kadınları müşteri çeksin diye alıyorlar
02 Yorumla
Soran+1 yılBenı almıyorlar erkek mıyım hayır kadın olmakla güzel olmakla alakası yok resmen fitne fücurun beden olmuş halını alıyorlar
- +1 yıl
İşte diyorum ya sana müşteri çekmek için hep yani kadını kullanmak için yapıyorlar aynı erkeği köle gibi çalıştırdıkları gibi
Cafe ve kiyafet satan dukkanlara bakktin mi ? Lcw Defacto veya kendi dukkani olan esnaflara?
09 Yorumla
Soran+1 yılCafe de calıstım asgarı den az sıgorta yok ondan muamelesı yok 10 saat değmez oralarda calısmaya o doger yerler de almıyor maalesef
Soran+1 yılİnsan **
Soran+1 yılÇok ıdare ettım çok ezıldım özellikle hemcınslerım tarafından artık çok ohtıyacım da olsa cafe de çalışmam
Soran+1 yılNeden sok kotu mu
Soran+1 yılDaha önce market deneyımım olmadı alırlar mı bılemıyorum
Benide almadılar ben şimdi kendi yolumdan gitmeyi seçiyorum
00 Yorumlapeki hangi ildesiniz ona göre etrafıma haber ederim
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 3b cevap paylaştı. Ben 20 yaşında da iş bulamadım 32 yaşındayım hâlâ işsizim gençliğim hep işsiz geçti ben ne yapıyım peki
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılHe, şimdi erkekleri anlamışsınızdır. Parasız pulsuz diye aşağılıyor hemcinslerin. Sanki zengin olmak kolay da biz istemiyoruz
12 Yorumla
Soran+1 yılBen bı ınsanı aşaglayamam çünkü yaparsam kendımı asaglamıs olurum bunu yapan kız erkek farketmez farkında olmadan aslında kendı kendılerını aşaglıyolar
- +1 yıl
İşte anlasalar. 25'ten önce hiç bir şey insanı adam yerine koymuyor. Herkes 5 sene tecrübe istiyor ama iş veren yok
Gizli Üye(18-24)+1 yılBilmem aslında alıyorlar ben de yazin çalışmaya baslamak istedigimde almışlardı (fırın tarzı yerleri)
00 Yorumla
+1 yılDayıoğlu sıfırdan bir işe başlayacağında önce torpil lazım. Tanıdık biri olmazsa zor iş bulursun... Sonrasında tecrübe edindikten sonra mesleğim şu dedin mi iş bulabilirsin
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle öyle ama torpıl geçecek adam yok olmayınca tüm yollar çıkmaz sokak misali kapalı iş yok güç yok para yok = sosyal yaşantı yok ben neden yaşıyorum o zaman anlamıyorum sımdı evlılık derler e sosyal yasantım bıle yok parasızlıktan evlışıkte olamaz
- +1 yıl
Aynen öyle para yoksa. Bırak sosyal yaşantıyı. Ailen bile senden uzaklaşır. İş hayatı zor. 18-20yaş arası belki 300 e yakın iş başvurusu yaptım hiçbiri dönüş yapmamıştı. Parasizlikla evliliğin alakası yok ki.. kızın kısmeti varsa paraya bakmazlar. Şu Zamanda iş sıkıntı heleki gelecek olan zamdan dolayı gene işsizlik artar.
- +1 yıl
Ancak ne iş olursa yaparım gibi iş yaparsan teksil temizlik gibi onlarda sigortasiz geçen ucuz paraya çalışılan işler oluyor
Soran+1 yılYanı para yoksa sosyal yaşantı yok o yoksa evlenecek ımsam bulamazsın sosyalleşemıyorsun kı para yüzünden. Cafelerde vs sıgortasız 10 saat çok calıstım hemde benı ezmeye kalkısan hemcınslerıme rağmen sen ne yapıyosun sımdı nasıl durumlar anlattıgın şey benım Şu an Kı halım kımse almıyor arayacaz diyorlar
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynen hep öyle oluyor bizim yaşlarımızı takmıyorlar ve eziyorlar stajda bile öyle
05 Yorumla
Soran+1 yılStajın var okuyosun en azından benım guvenebılcem bıseyım bıle yok lıse mezunu vasıfsız biriyim
Cevap sahibi+1 yıl1 üniversite bitirdim şimdi 2. üniversiteme hazırlanıyorum çabalayıp sende oku artık bu devirde üni mezunu işsizken lise mezunu hayli
Soran+1 yılBoşa oluyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılBoşa değil düzgün bir bölüm okuyunca
Soran+1 yılDüzgün bölüm az onlara da benım kafa yetmıyo kazanmak ıcın
+1 yılYalnız değilim yav iş aradım numaramı alıp sonra arayacaz seni dediler ama arayan yok gittim özel ders ilanı vermeye ilanımı yırtıp atmışlar
01 Yorumla
Soran+1 yılAhaha vala ne bahtsız ınsanlarız bende son paralarımı CV kere vere vere bı hal oldum
+1 yılSessiz kalırsan iş vermezler. Biraz konuşman lazım fırlama olmasan da olur
01 Yorumla
Soran+1 yılArtık umudum kalmadı da zaten hayatım böyleymıs dıyorum kabullenmek zor aka kabullenecem
Poncik iş tecrüben var mi Hiç
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha önce calıstım evet
Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. 20 yas ne alaka öğrenci ssniyorlardir
03 Yorumla
Soran+1 yılKonuşuyoruz CV de her şey yazıyor
Soran+1 yılOgrencı degılım dıyorum oku tekrar oku
+1 yılBeni de artik yasim geciyo diye kimse almicak ise
01 Yorumla
Soran+1 yılHadı ya okudun mu ne okudun senı de almıyorlar demı
Eğitim & Kariyer konusunda 442 cevap paylaştı. Üniversite okumayi dene bence
03 Yorumla
Soran+1 yılTıp hukuk hariç hepsı bos bunlara da kafam bassaydı okurdum zaten:/
Soran+1 yılSaol okudugunu anlamayan dıyo bide ıs var sen begenmıyorsun bende bılıyorum ıs olduğunu ama ne hükmetse alan yok benı almıyorlar sorum da bu adam dıyo ıs var sen begenmıyosun
- Eğitim & Kariyer konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılBuluyorsun bi tane zengin kociş 4/4 çözüm 😄
06 Yorumla- +1 yıl
siz erkekler gerçekten budalasınız sonra kızlar zengin erkeklere bakıyor dersiniz
- +1 yıl
Yahu normalde sanki orta gelirli ve az gelirli erkeklere baktınızda benim lafıma kaldı 😄
- +1 yıl
sen bile böyle çözğm öneriyorsan kızlara zengin erkeklere bakıyorlar diyemezsin o zmn
- +1 yıl
Ya sana laf atan oldu mu? Sana niye batıyor anlamadım? Ben öyle mi demişim? Konuyu nereden nereye getiriyorsun kırık mısın nesin
Soran+1 yılHer kıza aynı etiketi yapıstırmayı bırakın
- +1 yıl
Aynen aynen 😄 duygu sömürüsü yapmayın bana
+1 yılCanın sıkılıyor öyle mi
01 Yorumla
Soran+1 yılParam yok
Bisiklete binmeye başla kendini keşfet
04 Yorumla
Soran+1 yılOnu almaya param yok
Soran+1 yılOf aynen
her yer iş nası almıyolar
05 Yorumla
Soran+1 yılBende bılıyorum ıs gıdıyorum arıcaz diyorlar aramıyorlar elde var 0
Soran+1 yılNe gıbı
Soran+1 yılO zaman ikile
+1 yılBiz sizi sonra ararız...
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılAllah sonumuzu hayır etsin
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYaşla alakası yoktur. Deneyim ararlar ama.
00 Yorumla
+1 yılZor gercekten ALLAH yardımcın olsun 😏
00 YorumlaBöyle bir şey mi varmış
00 YorumlaGençliği heba ediyorlar
00 Yorumlamaalesef devir torpillerle alıyor :/
00 Yorumla
+1 yılArtık yasa bakılmıyor. Herkes işsiz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl6 ay onceki beni gördüm
03 Yorumla
Soran+1 yılAh ah vay be sımdı durumlar nasıl sen neden alınmıyordun sana göre
Cevap sahibi+1 yılTecrübe ariyorlardi benimde tecrubem yk sonra Allah yardım ettide bi magazaya girdim part time calisiyorum şu an
Soran+1 yılIyı barı bakalım bana da edecek mi hıc sanmıyorum ama bakalım hayat nereye sürüklerse artık
+1 yılister ama bu cok saçma
12 Yorumla
Soran+1 yılBenı ıstemıyolar
- +1 yıl
gel benim yanımda calıs evimi açayım
+1 yılNeden işe almiyolar ne iş yapıyodun önceden
00 YorumlaAllah bütün işsizlerin yardımcısı olsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılParasızlık çok zor
Vardır illa sen beğenmiyorsundur
01 Yorumla
Soran+1 yılYok demedım almıyorlar dıyorum oku tekrar
+1 yılüni oku
06 Yorumla
Soran+1 yılHancı bölüm
Soran+1 yılHangı
- +1 yıl
boğaziçi işletme
Soran+1 yılIlgı alanım degıl hemsırelık ısterdım ama kazanamam kafa yok mat vs
- +1 yıl
boğaziçi işletme'ye ilgi alanım değil deyip hemşirelik istemek :D hacettepe tıpı kazanmaktan daha zor o dediğim :D
Soran+1 yılİşletme herkesin yapabılcegı bişiy degıl ılgı olması lazım benım ilgim o tür bölümlere yok demek istedim zor olduğunu bende biliyorum zor olması degıl ilgim olup olmaması ılgılendırır benı zaten sakin ol kolay diyen olmadı sakin
+1 yılÜniversiteye hazırlan
03 Yorumla
Soran+1 yılNe okucam
- +1 yıl
Tıp oku öğrtmenlik oku hukuk oku
Soran+1 yılTıp?😂😂😂tamam
+1 yılgiyim kuşam önemli.
08 Yorumla
Soran+1 yılKot pantolon , sıyah bot siyah ceket altına normal kazak vardı
- +1 yıl
iş görüşmelerine etek ve siyah çorapla gidilirse, işe alınma artıyor diye biliyorum, gözlemim de bu yönde aşırı mini değil normal bir etek veya hafif yırtmaç, sana sacma gelecek ama bu sşekilde maalesef. Sac stili de önemli.
Soran+1 yılDüz salıktı
- +1 yıl
giyim kuşam diyorum, sebebi bu bence. Ona göre işe alım yapıyorduk fakat sektöre göre değişir
Soran+1 yılOf alakası yok temız güzel ustum ılla etek goymedık diye bakımsız mı oluyoruz senın kafa başka yerde allah askına gıt başka soruya
- +1 yıl
ne alakası var, senin kafan dar, sektöre göre diyorum ya naş hadi iş ara, okuduğunu anlamıyorsun daha iş arıyorsun
Soran+1 yılSanki şirkete gıdıyorum iş görüşmesı diye soruyu sen okuyamıyorsun beyınsız ot
- +1 yıl
kes kes hadi ablam.
+1 yılbaşka işlere bak
01 Yorumla
Soran+1 yılBakıyorum almıyorlar
+1 yılİş aramaya devam et
00 Yorumla
+1 yılAlanlar var
00 YorumlaInsanlar ahmak iste
00 Yorumla
+1 yılNe alaka 20 yaş her yer 18 altı alıyor
00 Yorumla
+1 yılNasıl almıyorlar
00 YorumlaOnline işleri araştırmanızı tavsiye ederim
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılTürkiyede zor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılFabrikaya gir
06 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşımı da araya soktum alım yoktu baskasını almısşar diger türlü dönen yok ztn
Cevap sahibi+1 yıl🤦♀️anlıyorum canım
Soran+1 yılMaalesef izmirdeyım ama çok teşekkür ederim :(
Soran+1 yıl://
- +1 yıl
Tüh bekleme falan yok tecrübe torpil yok aynı gün başlarsıd en az 3 ay 5 ay kit utetim paketlenip Amerika'ya gidiyor bugün gider yarın başlar sonra buraya yazar bana teşekkür ederdin biliyorum 300 çok fazla diye düşünüyor olabilirsin 12 saat ama dediğim gibi geciviydi. mesaj gören arkafaslar değerlendirebilir
+1 yılGel sana hayatını yaşatayım
03 Yorumla- +1 yıl
Tanımı yaptilar seni... ne guzel...
Eğitim & Kariyer konusunda 330 cevap paylaştı. Ne iş yaptın önceden
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Mesleğin yok mu?
01 Yorumla
Soran+1 yılYok
İş kura git
013 Yorumla
Soran+1 yılYok burada İŞKUR
Soran+1 yılBoş
Soran+1 yılHer türlü almıyorlar bende var bı bahtsızlık nasıl çözeceğimı bılmıyorum hıcbır konuda yüzüm gülmüyor
Soran+1 yılMesela bı yet vardı kadın dedı ısrar ettı eleman acıgımız var ılla gel dıye bende kabul ettım belgelerı gotrudum verdim bı daha aramadılar sonra kapıda kı ilana baktım erkek eleman ıcın ılan asmıslardı bu sefer 10 TL boşuna kagıtlara gıtmıstı çok üzülmüştüm
Soran+1 yılYok lise mezunuyum dedıgım ısler de meslek gerektıren ısler degıl ne alaka sımdı
Soran+1 yılEvlensem mı
Soran+1 yılSosyal yasantım da yok onu da bulamam ben neden geldım dunyaaya ya 😭
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer