Hiç arkadaşım yok. Sınıfta hep uyuyorum bunun yerine ne yapmalıyım?

Önceden takıldığım iki arkadaşım vardı ikisi bana çok büyük kazık attıktan sonra onlarla iletişimimi kestim. Ve tek başımayım sürekli, sınıfın çoğuyla iyi anlaşıyorum fakat hepsi kendilerince dörtlü, beşli gruplar halinde takılıyor. Ve kimsenin başka grup üyesi almayacağını çok iyi öğrendim. O iki kazıkçı arkadaşım sürekli birlikte ve sürekli sinir bozucu hareketleri ile gözüme batmaya sinirlerimi bozmaya çalışıyorlar, ve başarıyorlarda. Ne yapmalıyım tennefüs ve öğle aralarında tuvalette mi saklanmalıyım ya da ne? Okul eziyet gibi geliyor artık lütfen acil çözüm bulun çok yardıma ihtiyacım var. Telefonlar toplanmasaydı okulda en azından telefonla uğraşırdım ama o da yok
Hiç arkadaşım yok. Sınıfta hep uyuyorum bunun yerine ne yapmalıyım?
Cevapla