Okulda çok asosyalim ve yalnızım. Ne yapacağım?

ben meslek lisesinde okuyorum sorum şu sınıfta kimse benle konuşmuyor çok asosyalim ve çok yanlızım sınıfta bir kaç kişi soruyor neden kimse ile konuşmuyon diye bende ben böyleyim diyorum siz benle konuşmuyorsunuz diyemiyorum boyumda 197 civarlarında saçımda sarıdır şimdi kıskanıyorlar falan demeyin kıskansalar bu kadar dışlamazlar sizce bu kadar dışlama sebebleri ne sizin fikriniz ne ne kusurum var ki yani genel anlamda okuldada sınıftada her sene beni dışlarlar bende düşünürüm niye dışlıyorlar diye peki sizce sebeb ne birde 197 boyum sar saçım olmasına ragmen neden dışlanılıyorum sizce okulda çok bunalıyorum bu konu yüzünden tenefüslerde hep tek geziyorum sınıfta hoca serbest bıraktıgınd kimse ile konuşamıyorum eve gelincede yarın yine okul var diye üzülüyorum sizce açık liseyemi gitmeliyim ne yapmalıyım sizce düşünceleriniz neler bu acı konu hakkında
Okulda çok asosyalim ve yalnızım. Ne yapacağım?
Cevapla