Okulda hiç arkadaşım yok çok sıkılıyorum?

11. Sınıfa gidiyorum.Okulda her gün tek kalıyorum derste veya tenefüste kimse benle konuşmuyor benim yanıma gelmiyor anca ben birşey sorunca konuşuyorlar ama onlar çocuksu davranıyor hep ben daha olgun davranıyorum okulda çok sıkılıyorum ne yapmalıyım.Üniversiteye gidince çok arkadaş bulurum ama şu an çok sıkılıyorum
Okulda hiç arkadaşım yok çok sıkılıyorum?
Cevapla