Zincir olmayan ama büyük bir markette calisiyorum. Ankara 'da yaşayanlar bilir Gimsa gibi çok büyük paralar kazanan bir yer. Burası kurumsal gibi görünen ama asla alakası olmayan bir yer. Mola : 20 dk çay 40 dk yemek şeklindeydi.
Şimdi tek bir mola kullaniyoruz 45 dk şeklinde diger butun saatler araliksiz calisiyoruz. Araliksiz diyorum cunku nefes alcak vakit yok boğulcak gibi oluyorum. Personelleri tehdit edip cikmalarini isteyen "BEĞENMEYEN ISTIFA ETSIN, SIZ OLMAZSINIZ BAŞKASİ OLUR" diyen küstah bir yer. Parmagı bir dk geç bassan maaşından kesen, yanlış etiket bassan tutanak tutup parandan kesen bir yer.
1 dknın hesabını yapan ama 10 dk fazla çalıstıran bir yer.
Tazminatim gitmesin diye dayanmaya calisiyorum ama artik dayancak gücüm kalmadı... Biraz para verince bize sahip oldugunu sanan bir yerde çalışmaķ ne kadar kötü...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer