İş yerimiz bizi paralı köle gibi görmeye başladı. Ne yapacağım?

Zincir olmayan ama büyük bir markette calisiyorum. Ankara 'da yaşayanlar bilir Gimsa gibi çok büyük paralar kazanan bir yer. Burası kurumsal gibi görünen ama asla alakası olmayan bir yer. Mola : 20 dk çay 40 dk yemek şeklindeydi.

Şimdi tek bir mola kullaniyoruz 45 dk şeklinde diger butun saatler araliksiz calisiyoruz. Araliksiz diyorum cunku nefes alcak vakit yok boğulcak gibi oluyorum. Personelleri tehdit edip cikmalarini isteyen "BEĞENMEYEN ISTIFA ETSIN, SIZ OLMAZSINIZ BAŞKASİ OLUR" diyen küstah bir yer. Parmagı bir dk geç bassan maaşından kesen, yanlış etiket bassan tutanak tutup parandan kesen bir yer.

1 dknın hesabını yapan ama 10 dk fazla çalıstıran bir yer.

Tazminatim gitmesin diye dayanmaya calisiyorum ama artik dayancak gücüm kalmadı... Biraz para verince bize sahip oldugunu sanan bir yerde çalışmaķ ne kadar kötü...

İş yerimiz bizi paralı köle gibi görmeye başladı. Ne yapacağım?
Cevapla