Annem 4 senedir kız öğrenci yurdunda çalışıyor. 60-70 kişiye yemek yapıyorlar.. Mutfakta annemle beraber 2 kişi var. Bulaşık, hazırlama vs annemlere ait.
Kadıncağız hep yoruluyor. Bundan dolayıda ailede sorun bile çıkıyor.. "Çalış dedin halimi gör şimdi" gibisinden, babama çok kızıyor.
Annemin yorulması mı normal, yoksa annem mi çok yoruluyor bilmiyorum. Hafta da bir gün izin de bir şeye yaramıyor.
Sınav için evde kaldım, değneğin iki ucu da pis.. Sınava da hazır değilim.
Bu düzen nasıl değişecek? Yorgunluk annemden mi ki?
Sıkıntı annemde olsa bile zaten hafta da bir gün izin saçma.
Kafam karışık..
Kadıncağız hep yoruluyor. Bundan dolayıda ailede sorun bile çıkıyor.. "Çalış dedin halimi gör şimdi" gibisinden, babama çok kızıyor.
Annemin yorulması mı normal, yoksa annem mi çok yoruluyor bilmiyorum. Hafta da bir gün izin de bir şeye yaramıyor.
Sınav için evde kaldım, değneğin iki ucu da pis.. Sınava da hazır değilim.
Bu düzen nasıl değişecek? Yorgunluk annemden mi ki?
Sıkıntı annemde olsa bile zaten hafta da bir gün izin saçma.
Kafam karışık..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar