Bu köle düzeni nasıl değişecek? Çalışırken çok yoruluyor musunuz? (istişare yapalım)?

Annem 4 senedir kız öğrenci yurdunda çalışıyor. 60-70 kişiye yemek yapıyorlar.. Mutfakta annemle beraber 2 kişi var. Bulaşık, hazırlama vs annemlere ait.
Kadıncağız hep yoruluyor. Bundan dolayıda ailede sorun bile çıkıyor.. "Çalış dedin halimi gör şimdi" gibisinden, babama çok kızıyor.
Annemin yorulması mı normal, yoksa annem mi çok yoruluyor bilmiyorum. Hafta da bir gün izin de bir şeye yaramıyor.
Sınav için evde kaldım, değneğin iki ucu da pis.. Sınava da hazır değilim.

Bu düzen nasıl değişecek? Yorgunluk annemden mi ki?
Sıkıntı annemde olsa bile zaten hafta da bir gün izin saçma.
Kafam karışık..
Bu köle düzeni nasıl değişecek? Çalışırken çok yoruluyor musunuz? (istişare yapalım)?
Cevapla