Aylık 10-15 bin TLkarşılığında köle gibi zorunlu çalıştırılıyorum ne yapabilirim?

Sigortam da yok. 6 buçuk ay olacak neredeyse. Ailemin tehditleri yüzünden mecburen kaldım. Aileme kalsa daha 1 ay da dur diyorlar ama işte zar zor ikna ettim ayın 15'inde çık diyorlar. Maaşı her seferinde 2 hafta geç alıyorum orası da ayrı ama aldığım para hiçbir şeye yetmiyor ki. Haftalık 72 saat çalışıyorum. Market içindeyim ama zincir değil. Patronum olacak adam tarihi geçmiş ürünler de zorla sattırıyor. Denetime geldiler ama sorun yok raporu yazıp gittiler. Çünkü adam CHP başkan yardımcısı. Yalakası çok sonuçta. Şikayet etsem de fayda etmez üstelik ben etsem beni bulur diye endişe ediyorum. Kendisi aylık 50+ bin maaş alıyor. Buradan da günlük 10 bin lira ciro yapıyor zaten. Akşam gelip tüm parayı alıp gidiyor. Bana zamanında küfürler de etmişti, kovmuştu ama ailemin canım yüzünden geri başladım işe. 6 ayda 70 bin TL mi ne aldım tam hatırlamıyorum. Ne yapabilirim? Zaten komutanlar doktorlar çocuklar falan alışveriş yapıyor buradan. Etrafta karakol hastane okul falan var. Hepsine de anlatıyorum birisi de vicdanlı çıkıp bir şey yapmıyor hayret ediyorum valla. Zaten şikayet etsem ülke de adalet yok ki, yarın bir gün ceza almadan kurtulur.

Aylık 10-15 bin TLkarşılığında köle gibi zorunlu çalıştırılıyorum ne yapabilirim?
Cevapla