Eşit ağırlıkçıyım sayısaldan gireceğim ne kadar doğru ne kadar yanlış yapıyorum?

Benim aklımda bir meslek yoktu öylesine eşit ağırlık seçmiştim şimdi Ziraat mühendisliği istiyorum 12 sınıfım fizik kimya biyoloji hiçbir şekilde yok biyolojiye çalışacağım. AYT matematik ocaktan sonra başlayacağım zaten bu bölüme kolayca gitmem için en az 260 puan çekmem gerekiyor tyt'den ümitliyim ama AYT matematik 10 net biyoloji 5 net fizik kimyadan en fazla birer net yapabilirim tyt Türkçe 20 matematik 15 sosyal 8 fizik 3 biyoloji 2 bu şekilde yapacağımı düşünüyorum denemelerimde böyle oluyor arkadaşlarım da yanlış yapıyorsun bölümünden gir diyorlar ben eşit ağırlıkta hiçbir bölümü istemiyorum sadece Ziraat bölümü istiyorum onu da bu netlere tutturabilir miyim lütfen yardımcı olursanız sevinirim

Eşit ağırlıkçıyım sayısaldan gireceğim ne kadar doğru ne kadar yanlış yapıyorum?
Cevapla