Sayısalcı mıyım, eşit ağırlık mıyım bilmiyorum. Nasıl ayırt edebilirim?

Sağlık meslek lisesinden mezun olacağım. Bu sene sınava sayısaldan girdim, hazırlanmadım denebilir. Ygs de sosyal çözmedim hatta. Sonuç da pek parlak değil. Mezuna kalmak aklımda vardı hep. Önümüzdeki lys'yi de sayısaldan deneyeceğim fakat artık istediğim bölümü kazanabilmem bu sene için mümkün değil. Şüphe de etmeye başladım. Sözel zekam zaten var ama sayısalım yeterince gelişmemişken sırf o alanda meslek istiyorum diye çabalamak saçma mı? Eşit ağırlıkta kendime güvenim olduğundan mezuna kalınca ona mı yönelmeliyim?
Sayısalcı mıyım, eşit ağırlık mıyım bilmiyorum. Nasıl ayırt edebilirim?
Cevapla